خبرگزاری کار ایران

سرکشی مسئولین بندرانزلی از خانه سالمندان

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۶۱۰

پرستاری که خود جایگاه والایی دارد برکتی است که از نگهداری این بزرگواران به ما می رسد و خدمتی که به آنان می‌کنیم رضای الهی را کسب می کند.

ضیافت افطاری به همت اداره میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انزلی در سرای سالمندان میعاد بندرانزلی برگزار شد.
به گزارش ایلنا از انزلی، در این مراسم که امام جمعه، فرماندار، مدیرکل میراثفرهنگی، فرمانده نیروی انتظامی و تنی چند از مسئولین ادارات و نهادها حضور داشتند.
فرحناز غفاری فر، رئیس بهزیستی بندرانزلی، گزارشی از آسایشگاه‌های سالمندان و معلولین و یتیم خانه های شهرستان ارائه داد.
روحانی فر، فرماندار بندرانزلی با اشاره به اهمیت نگهداری از سالمندان گفت: سالمند نعمت خانه است و بر همه واجب است تا با حفظ و نگهداری از آنان هم قدردان زحماتشان که توان و جوانی خود را در پرورش و نگهداری از ما گذراندند اعلام کنیم و هم رضای الهی را کسب کنیم.
حجت الاسلام والمسلمین سید داود موسوی امام جمعه بندرانزلی هم با تبریک میلاد خجسته حضرت امام حسن(ع) گفت: تکریم از پدران و مادران که زندگی خود را برای فرزندان خود صرف کردند وظیفه انسانی و اسلامی همه است.
وی افزود: پرستاری که خود جایگاه والایی دارد برکتی است که از نگهداری این بزرگواران به ما می رسد و خدمتی که به آنان می‌کنیم رضای الهی را کسب می کند.

امام جمعه انزلی بیان داشت: به همین جهت در نظام اسلامی برای نگهداری از سالمندانی که سرپرستی ندارند و یا نگهداری از آنان دشوار است تشکیلاتی مانند بهزیستی با راه اندازی آسایشگاه‌های سالمندان و معلولین در تحقق منش انسان دوستی و تکریم سالمندان توانسته گامهای مثبتی بردارد و در ترویج فرهنگ جلب رضای الهی بکوشد.
در پایان این ضیافت صمیمی هدایایی به سالمندان ساکن این آسایشگاه اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز