خبرگزاری کار ایران

رونمایی از پوستر سومین رویداد رسانه‌ای «سردار تا سردار» در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۱۹۲

پوستر سومین رخداد رسانه ای «سردار تا سردار» در پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میرزاکوچک خان جنگلی در رشت رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، دبیر اجرایی این رخداد رسانه‌ای گفت: سومین رخداد در بخش‌های گزارش خبری، پادکست، ویدئوکست، مصاحبه، عکس و یادداشت با محورهای بازنمایی خدمات فرهنگی و اجتماعی مجموعه های مردمی در پاسداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و میرزاکوچک خان جنگلی با الگوگیری از سیره این ۲ سردار شهید برپا شده است.

علی دارا اضافه کرد: نقش رسانه در تقویت و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و نیز بررسی نقش مردم و جریان های مردمی در موفقیت‌های ملی و پیشبرد اهداف اسلامی از دیگر محورهای این رویداد رسانه‌ای است.

وی تحلیل نقش الگودهی سیره این ۲ قهرمان ملی در شکل‌گیری مجموعه‌های مردمی و نقش آفرینی مردم در عرصه های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر محورهای این رخداد اعلام کرد.
دبیر اجرایی این رخداد رسانه‌ای افزود: علاقمندان به شرکت در این رخداد از سراسر کشور می توانند آثار خود را تا ۱۵ دی ماه 1402 به دبیرخانه ارسال کنند.

دارا گفت: شرکت کنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ در پیام رسان ایتا مراجعه کنند.

دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان نیز در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این رویداد رسانه‌ای، ایجاد پیوند بین منش، اهداف و آرمانهای سردار جنگل میرزاکوچک جنگلی با سردار دلها حاج قاسم سلیمانی است.

حجت‌الاسلام مجتبی پوریوسفی یکی از ویژگی‌های برجسته میرزاکوچک جنگلی و محبوبیت حاج قاسم سلیمانی که سردار دلها نام گرفت را مردمی بودن این 2 قهرمان ملی عنوان کرد و افزود: در نخستین دوره رخداد رسانه‌ای از سردار تا سردار ،فعالان رسانه‌ای پنج استان و در دومین دوره نیز هشت استان شرکت کردند و انتظار داریم که امسال در سومین دوره، حدود ۱۵ استان حضور یابند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز