خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس خواستار شد:

ضرورت توجه رسانه‌ها به جریان سازی و تصمیم سازی

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۵۳۶

رسانه و بسیج دو مفهوم برای یک هدف است که متناسب با نوع تحدیدات و مقابله با جنگ نرم، ضرورت تشکیل آن از اهمیت بالایی برخوردار بود.

ابوالفضل گزنی، که یکشنبه شب، ۲۱ دی‌ماه، در آیین سالروز تأسیس بسیج رسانه در حضور خبرنگاران سخن می‌گفت، با بیان این مطلب که بزرگ‌ترین هدف انقلاب اسلامی تحقق نظامی است که بسترساز آن تمدن اسلامی است، گفت: مقابله با نظام سلطه یک حقیقت جهانی است که انقلاب اسلامی منادی آن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: جریان سازی و تصمیم سازی دو رسالت اصلی رسانه‌ها است که باید به آن توجه شود.

وی با طرح این سؤال که آیا تا به امروز رسانه‌ها در انتقال فرهنگ اسلامی موفق عمل کرده‌اند یا خیر؟، افزود: رسانه ابزاری است برای انتقال فرهنگ که باید به این مسئله بیشتر توجه شود.

گزنی ادامه داد: رسانه و بسیج، دو مفهوم برای یک هدف است که متناسب با نوع تحدیدات و مقابله با جنگ نرم ضرورت تشکیل آن از اهمیت بالایی برخوردار بود.

وی بیان کرد: دیدگاه بسیجی و انقلابی که بر اصحاب رسانه وجود دارد نباید از دست رود. چرا که در آن صورت به یک حالت اداری و روال جاری تبدیل خواهند شد.

وی با تأکید بر جریان سازی و تصمیم سازی گفت: اگر تکلیف گرایی را پیشه کنیم می‌توانیم جریان ساز باشیم.

در ادامه این آیین مسئول بسیج رسانه فارس تصریح کرد: فارس همواره در زمینه‌های مختلف پیشرو و پیشتاز بوده است که ازجمله آن‌ها تشکیل سازمان بسیج رسانه در این استان برای نخستین بار در کشور است.

میلاد امیری‌نژاد بیان کرد: شاید عملکرد بسیج رسانه فارس آن‌گونه که باید تا به امروز پیش نرفته باشد اما فعال کردن کانون‌ها در شهرستان‌ها و ایجاد انجمن‌های تخصصی بر اساس ضوابط موجود توانسته است فعالیت‌های این سازمان را تا حدی معقول کند.

وی با بیان این مطلب که رسانه فارس، متشکل از افرادی توانمند و پرتلاش و باانگیزه است، گفت: سازمان بسیج رسانه متعلق به هیچ حزب و جناحی نیست و به دنبال ایجاد پایگاه قوی و منظم برای انسجام بخشیدن به فعالان رسانه‌ای است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز