خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان:

بسیج در راستای اعتلای انقلاب اسلامی گام بر می‌دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۰۲۴

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش آفرینی بسیج در بخش های مختلف جامعه گفت: بسیج با تفکر و اندیشه الهی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی گام بر می دارد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ الیاس کوثری در مراسم معارفه فرمانده سپاه ناحیه رودسر اظهار کرد: ظهور انقلاب اسلامی سبب شد تا مردم راحت تر زندگی کنند اما کج سلیقگی برخی باعث شد متأسفانه مردم ناراضی باشند.

وی با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان ما هستند، افزود: فرماندهان سپاه خدمتگزار بسیج بوده و حسن خلق و احترام به ارباب رجوع، اعتماد و اعتقاد راسخ به خدا داشتن، صادق بودن، عدم خلف وعده را از شاخصه‌های فرماندهان عنوان کرد.

کوثری با اشاره به اثرگذاری و نقش آفرینی بسیج در بخش‌های مختلف جامعه ادامه داد: بسیج با تفکر و اندیشه الهی و در راستای اعتلای انقلاب اسلامی گام برداشته و با همان روحیه سال‌های اول انقلاب و انگیزه و تعهد به مسئولیت خود عمل می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان جهاد تبیین را مهم‌ترین کار بسیجیان عنوان کرد و گفت: باید جهاد تبیین را سرلوحه کارها قرار داده زیرا دشمن ذهن‌های جوانان و نوجوانان ما را که انقلاب، دوران جنگ را ندیده‌اند مورد هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از تحریف واقعیت‌ها و غول رسانه‌ای تلاش کرد تا ذهن‌های نسل جوان را نسبت به انقلاب بدبین کند، ادامه داد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به این انقلاب به کار گرفت اما تاکنون راه به جایی نبرده است.

«محمد حیدری» فرماندار رودسر نیز در این مراسم اظهار کرد: بسیج بر اساس تفکرات حکیمانه و راهبردی امام راحل در سخت‌ترین دوران کشور پایه گذرای شد و در عرصه دفاع مقدس تبدیل به سازمان رزم شد که در تمامی عملیاتی‌ها در دفاع از سرزمین جمهوری اسلامی نقش اساسی و بی بدیلی ایفا کرد.

وی با بیان اینکه بسیج الهام یافته از مکتب پیامبر اسلام و ریشه تاریخی، دینی و قرآنی دارد، تصریح کرد: سازمان رزم در زمان دفاع مقدس جایگاه خود را در بین همه نهادها شایستگی اش را نشان داد.

حیدری با اشاره به اینکه بسیج یک نهاد اجتماعی است، گفت: بسیج کنار رزم و آمادگی دفاعی و الگوپذیری از علوم دفاعی و تاکتیک‌های نظامی یک سازمان اجتماعی به شمار می‌رود که در هر زمان نیاز باشد آماده ایثارگری است.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان «سرهنگ پاسدار محمد قدرتی» به عنوان فرمانده سپاه ناحیه رودسر معرفی و از زحمات «سرهنگ پاسدار محمد اسماعیل حسنی» که به درجه بازنشستگی نائل آمده بود قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز