خبرگزاری کار ایران

برگزاری آزمون متقاضیان اخد پروانه کارشناسی رسمی دادگستری در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۴۲۵۵

آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری همزمان با سراسر کشور در استان گیلان با حضور ۳۶۸۶ داوطلب در ۵۶ رشته کارشناسی برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، آزمون متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری همزمان با سراسر کشور در استان گیلان امروز ۱۲ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور ۳۶۸۶ داوطلب در ۵۶ رشته کارشناسی در دانشگاه گیلان برگزار شد.

به گفته محمد باقری هره دشت از این تعداد ۳۰۸۰ نفر مرد و ۶۰۶ نفر خانم می‌باشند.

رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان با بیان اینکه این آزمون برای اولین بار بر اساس قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار برگزار شده، اظهار کرد:  در حقیقت به جای تعیین ظرفیت عددی داوطلبان گرامی باید حد نصاب نمره را جهت قبولی در این آزمون کسب کنند.

عضو شورای عالی کارشناسان رسمی قوه قضاییه در ادامه اعلام داشت زمان اعلام نتایج اولیه آزمون ۲ ماه آینده خواهد بود.

گفتنی است، داوطلبانی که حداقل هفتاد درصد امتیاز نمرات یک درصد حائزان بالاترین امتیاز را در هر رشته کسب نمایند، پذیرفته خواهند شد.

همچنین دکتر علیرضا مهدی‌پور معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان با حضور در دانشگاه گیلان از روند برگزاری آزمون بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز