خبرگزاری کار ایران

اعزام قایقرانان گیلانی به رقابت‌های قهرمانی آب‌های آرام جهان

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۹۶۱

علی آقا میرزایی، پیمان قویدل و سپهر ساعتچی با تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام کشورمان عازم مسابقات قهرمانی جهان در کشور آلمان شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی آقا میرزایی، پیمان قویدل و سپهر ساعتچی از گیلان در بخش کایاک به همراه دیگر قایقرانان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آب‌های آرام جهان بامداد امروز عازم آلمان شدند.

مسابقات قایقرانی قهرمانی آب‌های آرام و پاراکانوی جهان از ۱ تا ۵ شهریور در دویسبورگ آلمان برگزار می‌شود.

ملی‌پوشان ایران در بخش بانوان و آقایان، کایاک، کانو و پاراکانو با ترکیب ۱۳ ورزشکار و ۴ مربی در این رقابت‌ها حضور دارند.

پدرو سنا سرمربی، محسن میلاد مربی پاراکانو، رضا رئیسی مربی کایاک و ایمان پورعزیز مربی کانو کادر فنی تیم ملی در این دوره از مسابقات هستند و رضا صابونچی دبیرکل فدراسیون نیز به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کند.

شهلا بهروزی‌راد، اسلام جاهدی و سعید حسین پور قایقرانان در بخش پاراکانو، هدیه کاظمی در بخش کایاک بانوان، هیوا افضلی و مائده شورگشتی در بخش کانوی بانوان، عادل مجللی، محمدنبی رضایی و کیا اسکندانی در بخش کانوی مردان و علی آقامیرزایی، پوریا شریفی، پیمان قویدل و سپهر ساعتچی در بخش کایاک مردان ملی‌پوشان آب‌های آرام ایران در این رقابت‌ها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز