خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی مدارس گیلان تاکید کرد؛

ضرورت مهارت آموزی به نسل کودک و نوجوان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۸۱۶

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس گیلان با بیان اینکه مهارت آموزی به نسل کودک و نوجوان ضرورت دارد، گفت: توجه به مهارت آموزی به نتیجه بخش بودن طرح های فرهنگی و عمرانی منجر می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی دقیق در ششمین جلسه هماهنگی مدیران اداره‌های آموزش و پرورش استان گیلان اظهار کرد: مهارت آموزی به نسل کودک و نوجوان از ضروریات است.

وی با بیان اینکه برای دست یافتن به این اهداف، افتتاح، تعمیر و تجهیز هنرستان‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: بهره‌گیری از اعتبار پژوهشی دستگاه‌ها برای نیازسنجی، برنامه‌ریزی و ترسیم چشم‌انداز برنامه‌ها از موارد مورد تاکید اداره کل است.

دقیق با اشاره به اینکه حرکت در این مسیر، به نتیجه بخشی طرح‌های فرهنگی و عمرانی منجرمی‌شود، بر لزوم تمرکز بیشتر در این بخش تاکید کرد و گفت: پیگیری طرح مولدسازی و استفاده بهینه از منابع، دنبال‌کردن امور حقوقی و دعوت از دستگاه‌های عضو این شورا جهت همراه سازی کارکنان و مخاطبان در اردوی جهادی «شهید روح‌الله عجمیان» و رنگ‌آمیزی ۳۵۰ فضای آموزشی از کارهای انجام شده این اداره کل بوده است.

لزوم هم‌گرایی و پرهیز از حرکت‌های جزیره‌ای

«ایرج شاکری نیا» رئیس دانشگاه فرهنگیان هم برگزاری این نشست‌ها را بستری برای هم‌فکری، هم‌دلی و جلوگیری از آسیب‌های حرکت‌های جزیره‌ای خواند و به تشریح برنامه‌ها و طرح خواسته‌ها پرداخت و گفت: توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی، کیفیت بخشی به برنامه‌های فرهنگی و پژوهشی، از جمله این اهداف به‌شمار می‌رود.

شاکری‌نیا با بیان اینکه برطرف‌سازی کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان‌های رشت، فومن و رودسر و تربیت معلمان شایسته را در دستورکار قرار دارد، گفت: معرفی دانشجو معلمان برای طی‌کردن دوره‌های کارورزی در مراکز فرهنگی کانون، مدنظر قرار دارد.

وی طرح‌ریزی برنامه‌های تحولی آموزش و پرور ش را در اولویت دانست و ادامه داد: همراهی این دانشگاه با دیگر اعضای شورای هماهنگی اداره‌های آموزش و پرورش استان گیلان مورد تاکید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز