خبرگزاری کار ایران

افتتاح کتابخانه مرکزی بنیاد حفظ آثار در پارک موزه دفاع مقدس گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۸۶۰

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان گفت: همزمان با سوم خرداد ماه ساختمان های اداری، اسناد و کتابخانه مرکزی بنیاد حفظ آثار در پارک موزه دفاع مقدس گیلان بهره برداری می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، حسن حبیبی در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به روند مطلوب ساخت پارک موزه دفاع مقدس استان، اظهار کرد: همکاری و همراهی خوبی از سوی شهرداری و دستگاه‌های ذیربط شاهد هستیم.

وی در ادامه به اعتبارات اختصاص یافته برای پارک موزه دفاع مقدس در سفر اخیر رئیس جمهور اشاره کرد و افزود: سوم خرداد امسال شاهد بهره برداری از ساختمان‌های اداری، اسناد و کتابخانه مرکزی بنیاد حفظ آثار در پارک موزه گیلان خواهیم بود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به ساخت آمفی تئاتر ۵۰۰ نفره در پارک موزه دفاع مقدس استان، گفت: همه دستگاه‌ها برای ساخت و بهره برداری باید همکاری داشته باشند.

وی در ادامه با گلایه از روند کند چاپ کتاب رزمندگان دفاع مقدس گیلان خواستار ورود استانداری به این موضوع برای تشویق و ترغیب دستگاه‌ها شد.

حبیبی با اشاره به امضای تفاهم نامه با دانشگاه گیلان در مورد دانشنامه دفاع مقدس گیلان، تصریح کرد: برای تکمیل این دانش نامه نیازمند اعتبارات مالی برای انجام پژوهش‌ها هستیم.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشنواره «یوسف» به میزبانی استان گیلان، ادامه داد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری ویژه برنامه‌های سوم خرداد ماه نیز تهیه و تدوین شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز