خبرگزاری کار ایران

شهردار خبر داد ؛

احداث پروژه مجتمع سینمایی جوان در منطقه کوزه ری شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۵۳۰۳

شهردار شیراز گفت: پروژه مجتمع سینمایی جوان شامل پنج سالن سینما، یک سالن تئاتر، یک آمفی تئاتر، سالن اجتماعات 800 نفره، باغ کتاب شامل کتابخانه و محل مطالعه در منطقه کوزه گری در دست احداث است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدراسکندرپور در بازدید از مجتمع سینمایی جوان افزود: احداث مجتمع سینمایی جوان در راستای توسعه متوازن شهر و دسترسی شهروندان ساکن در همه نقاط به ویژه مناطق کمتربرخوردار به امکانات فرهنگی و تفریحی است.

او با بیان اینکه در منطقه کوزه گری به عنوان یکی از مناطق محروم شیراز یک و نیم هکتار فضای فرهنگی و هنری در حال احداث است، اضافه کرد: با اتمام این پروژه یک مجموعه فاخر و ماندگار فرهنگی را در جنوب شیراز تقدیم شهروندان می کنیم که تا سالها نیازهای فرهنگی هنری ساکنین این منطقه از شهر را برآورده می کند.

شهردار شیراز ادامه داد: طراحی مجتمع سینمایی جوان به گونه ای است که پشت بام آن فضای باز شهری است و با پارک جوان که در مجاورت آن واقع شده، ارتباط دارد.

اسکندرپور در تشریح امکانات سینمایی این مجتمع فرهنگی گفت: مجتمع سینمایی جوان دارای پنج سالن سینما شامل سه سالن بزرگ مقیاس و یک سال VIP و یک سالن سینمای کودک است.

او عنوان کرد: سالن اجتماعات 800 نفره این مجتمع نیز در جنوب شیراز بی سابقه است و در مناسبت های مختلف می تواند عملکرد داشته باشد.

سولماز دهقان عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این بازدید گفت: کلنگ احداث پروژه مجتمع سینمایی جوان در سال 97 و همزمان با افتتاح بوستان جوان به زمین زده شد.

دهقان در خصوص چرایی احداث این پروژه گفت: از شعارهای و رویکرد مجموعه مدیری شهری ایجاد توازن در توزیع فضاهای فرهنگی و هنری در شهر است تا همه شهروندان از امکانات فرهنگی و هنری برخوردار باشند و احداث پروژه سینمایی جوان نیز در راستای تحقق این رویکرد است.

او نوید داد: کلنگ فرهنگسرای توانخواهان نیز در سمت دیگرمجموعه جوان به زمین زده می شود.

همچنین اسماعیل صالحی معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز در بازدید از مجتمع سینمایی جوان گفت: این پروژه یکی از کارهای ویژه و مهمی است که شهرداری در منطقه کمتربرخوردار انجام می دهد.

صالحی در خصوص عملیات عمرانی این پروژه گفت: ساخت عرشه فولادی را شروع کردیم، در روزهای آتی بتن ریزی سقف را انجام می دهیم و سپس تاسیسات و تجهیزات را انجام می دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز