خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تأمین اجتماعی استان گلستان خبر داد؛

فرصت برخورداری از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرائم حق بیمه

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۳۱

کارفرمایان واحد های مذکور که تا پایان وقت اداری ۱۹ دیماه امسال نسبت به پرداخت و یا تقسیط اصل بدهی اقدام نمایند جریمه حق بیمه ای آنان تا ۱۰۰ درصد مورد بخشودگی قرار می گیرد.

ایلنا: واحدهای صنفی، صنعتی و کشاورزی با پرداخت بدهی‌های قطعی خود بابت حق بیمه و بیمه بیکاری تا پایان سال ۹۱ می‌توانند از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرائم متعلقه برخوردار شوند و این فرصت تمدید نمی‌شود.
به گزارش ایلنا از گرگان، مدیر کل تأمین اجتماعی استان گلستان گفت: کارفرمایان واحد‌های مذکور که تا پایان وقت اداری ۱۹ دیماه امسال نسبت به پرداخت و یا تقسیط اصل بدهی اقدام نمایند جریمه حق بیمه‌ای آنان تا ۱۰۰ درصد مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.
محمد حیدری‌نژاد افزود: برای ارائه خدمات و اهمیت دادن به وقت کارفرمایان عزیز کارکنان سازمان تأمین اجتماعی در سراسر استان تا ساعت ۲۴ شب مورخ ۱۰/۱۹ / ۹۲ در شعب حضور دارند.
وی خاطر نشان کرد: کارفرمایان از شرکای اصلی تأمین اجتماعی هستند و پرداخت حق بیمه کارکنان و کارگران از سوی آنان در موعد مقرر نقش مهمی در ارائه خدمات مطلوب و بموقع به بیمه شدگان دارد.
حیدری‌نژاد در خاتمه با تأکید بر اینکه شعب تأمین اجتماعی باید در فرصت باقی مانده اطلاع رسانی گسترده‌ای داشته باشند گفت: تا کنون اطلاع رسانی گسترده‌ای از سوی روابط عمومی اداره کل صورت گرفته و علاوه برآن مصاحبه‌های مطبوعاتی، تلویزیونی و رادیوئی، ارسال نامه به کارفرمایان، برگزاری جلسات با مجامع صنفی، ارسال پیام کوتاه(sms) و تهیه بیش از ۵۰ بنر تبلیغاتی و نصب در شعبات تابعه و معابر شهرهای سراسر استان انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز