خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان البرز خبر داد:

اعلام آخرین مهلت قانون بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۰۶

به منظور تسهیل وصول مطالبات معوق سازمان تأمین‌اجتماعی، تعامل و رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان، کارفرمایان مدیون، در فرصت باقی‌مانده اقدام نمایند. / تاکنون از حدود ۳۵ هزار کارگاه بدهکار، تنها ۱۰ هزار کارفرما مراجعه و از ۱۸۰ میلیارد ریال بخشودگی بهره‌مند شدند.

ایلنا: مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان البرز گفت: کارفرمایان واحدهای صنفی، صنعتی و کشاورزی در آخرین فرصت باقی‌مانده تا ۱۹دی‌ماه سال‌جاری می‌توانند نسبت به تسویه یا تعیین تکلیف بدهی خود اقدام نمایند تا از ۱۰۰ درصد بخشودگی جرائم بهره‌مند شوند.

به گزارش ایلنا در کرج، مرتضی سلامی با بیان این مطلب افزود: به منظور تسهیل وصول مطالبات معوق سازمان تأمین‌اجتماعی، تعامل و رسیدگی به مشکلات تولیدکنندگان، کارفرمایان مدیون، در فرصت باقی‌مانده اقدام نمایند.

وی افزود: استان البرز بیش از ۴۱ هزار کارگاه تحت‌پوشش دارد که در سال ۹۱، پانصد میلیارد ریال جرائم صادر شده است.

سلامی تصریح کرد: از حدود ۳۵ هزار کارگاه بدهکار، تنها ۱۰ هزار کارفرما مراجعه و از ۱۸۰ میلیارد ریال بخشودگی بهره‌مند شدند.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان البرز افزود: در سال‌جاری نیز از ۳۶ هزار کارگاه مدیون، تاکنون حدود ۵ هزار کارفرما مراجعه و از ۵۱۰ میلیارد ریال جرائم بدهی آنان، ۱۴۰ میلیارد ریال بخشوده شده است.

وی گفت: استان البرز ۳۸۰ هزار بیمه‌شده اصلی، ۹۵ هزار بازنشسته و مستمری‌بگیر و ۱۴ هزار نفر مقرری‌بگیر بیکاری تحت‌پوشش دارد که با احتساب افراد تحت‌تکفلشان به بیش از یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.

به گفته وی پرداخت به موقع حق‌بیمه کارگران، این اداره ‌کل را در انجام تعهدات و ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان یاری می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز