خبرگزاری کار ایران

سرپرست آبفا گلستان:

۱۳۰ میلیارد ریال جهت تکمیل طرح جمع آوری فاضلاب گنبد کاووس اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۶۳۲

از این میزان اعتبار اختصاص یافته ۱۰۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان و اوراق مشارکت سال ۹۲ و همچنین مبلغ ۲۵ میلیارد ریال نیز از محل فروش اوراق مشارکت سال ۹۱ است.

ایلنا: سرپرست شرکت آب وفاضلاب استان گلستان از اختصاص مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل طرح جمع آوری فاضلاب شهری گنبد کاووس در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از گرگان، سید منصور هاشمی در حاشیه بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر گنبد کاووس گفت: از این میزان اعتبار اختصاص یافته ۱۰۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی‌های استان و اوراق مشارکت سال ۹۲ وهمچنین مبلغ ۲۵ میلیارد ریال نیز از محل فروش اوراق مشارکت سال ۹۱ است.

وی با بیان اینکه هم اکنون مرحله نخست طرح تصفیه خانه فاضلاب شهری گنبد کاووس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود با تخصیص کامل اعتبارات پیش بینی شده در سالجاری، مرحله نخست این تصفیه خانه به بهره برداری خواهد رسید.

هاشمی همچنین از پیشرفت ۳۰ درصدی طرح شبکه فاضلاب گنبد کاووس خبر داد و اضافه کرد با تخصیص اعتبارات پیش بینی شده سال‌جاری بخشی از شبکه فاضلاب نیز اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد با بهره برداری از مرحله نخست تصفیه خانه فاضلاب شهری گنبد کاووس و واگذاری انشعاب فاضلاب ۱۵۰ هزار نفر از جمعیت این شهرستان از مزایای این طرح بهره‌مند خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز