خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اطلاعی‌از صحت‌تائید انتخابات شوراهای لیکک، چرام و قلعه‌رئیسی نداریم

asdasd
کد خبر : ۵۰۳۳۷۱

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که حوزه استانداری این استان اطلاعی از صحت انتخابات شورای شهرهای لیکک، چرام و قلعه رئیسی ندارد.

" فتاح محمدی" به ایلنا در یاسوج گفت: آنچه که راجع به صحت انتخابات شوراهای اسلامی‌شهرهای لیکک، چرام و قلعه رئیسی در فضای مجازی منتشر شده از دیدگاه ما قابل تائید نیست.

وی افزود: تا زمانی که تائید و یا رد نتایج انتخابات شوراهای اسلامی این شهرها از سوی هیات نظارت به استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعلام نشود امکان بیان تائید آنها از سوی این استانداری وجود ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اگر انتخابات این شهرها از سوی هیات نظارت تائید شده باشد امروز پنجشنبه و یا شنبه آینده به ما اعلام و آن زمان می توانیم اطلاع‌رسانی کنیم.

محمدی گفت: آنچه در فضاهای مجازی منتشر شده امکان دارد تغییر پیدا کند و باید منتظر نظر نهایی هیات نظارت بصورت مکتوب باشیم.

به گزارش ایلنا از یاسوج، یکی از اعضای هیات نظارت بر انتخابات پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد در صفحه شخصی خود از تائید انتخابات شهرهای چرام، لیکک و قلعه رئیسی خبر داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز