خبرگزاری کار ایران

مدیرحقوقی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد:

کاهش 50 درصدی سرقت از شبکه های برق در کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۸۱۸

مدیر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 50 درصدی سرقت شبکه های برق در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، "سیدحمید تقوی" در برنامه تلویزیونی دنا گفت: در سالجاری 32 مورد سرقت شبکه های برق در این استان داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد کاهش 50 درصدی این پدیده شوم هستیم.

وی تعداد سرقت های صورت از شبکه های برق کهگیلویه و بویراحمد در سال 94 را 64 سرقت عنوان و اظهارداشت: تمهیدات متعددی بکار گرفته شده تا میزان سرقت از شبکه ها از 64 مورد به 32 مورد در سالجاری رسیده است.

مدیرحقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: تبدیل شبکه های سیمی به کابلی، فرهنگ سازی، همکاری دستگاه قضایی و انتظامی با مجموعه شرکت، احداث و اصلاح شبکه های جدید و سرعت بخشی به واگذاری انشعاب از مهمترین تمهیدات و تدابیر بکارگرفته در سالجاری برای کاهش سرقت شبکه ها در این استان بوده است.

تقوی با تقدیر از همراهی دستگاه های قضایی و انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در جهت شناسایی، دستگیری و صدور حکم قضایی برای سارقان شبکه های برق در این استان، خاطرنشان کرد: سرقت شبکه های برق سبب خسارات فراوانی به اقتصاد ملی می شود.

وی گفت: متاسفانه بعد از هر سرقتی شاهد سوخته شدن بسیاری از وسایل برق مشترکین برق هستیم که سبب نارضایتی های عمومی نیز می شود.

مدیر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه سرقت شبکه با شماره تلفن های 110 نیروی انتظامی و یا 121 اتفاقات برق تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز