خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

دین ما دولتی نیست اما دولت ما دینی است

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۴۸

اگرچه دین ما دولتی نیست و این دولت است که حتما می بایست اسلامی باشد اما این به‌معنای این نیست که دولتمردان نسبت به ترویج و تقویت مسائل دینی کوششی نکنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، دین را دولتی نیست اما تاکید که دولت باید دینی باشد.

" حجت الاسلام و المسلمین سید جعفر مرتضوی " به ایلنا در یاسوج گفت: اگرچه دین ما دولتی نیست و این دولت است که حتما می بایست اسلامی باشد اما این به‌معنای این نیست که دولتمردان نسبت به ترویج و تقویت مسائل دینی کوششی نکنند.

وی با بیان اینکه در حوزه های زیرساختی اقتصادی اعتبارات به‌ همراه سوبسیدهای فراوانی داده می شود، اظهارداشت: در حوزه آموزه های دینی نیز شایسته است مساعدت های لازم صورت گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: " والله " قسم که کمک کردن به حوزه دین کمک به پیشرفت سایر زیرساخت‌ها بوده و تا مادامی شاید پیشرفت در حوزه دین نباشیم شاهد پیشرفت در سایر حوزه ها بنحو احسن نخواهیم بود.

مرتضوی در ادامه اعتبارات کنونی سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد را ملی ندانست و یادآورشد: اعتبارات این سازمان استانی و تنها در مواردی خاص امکان اعتبارات ملی وجود دارد.

وی گفت: کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ مسائل دینی از سالم ترین استان های کشور بوده اگرچه نمی بایست در این حوزه غفلت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز