خبرگزاری کار ایران

سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد:

آماده راه‌اندازی یک‌باب کتابخانه عمومی در بخش پاتاوه بویراحمد هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۰۰۷

اگر این فضای فیزیکی در اختیار ما قرار گیرد یک نفر از جوانان همین بخش را به‌طور قراردادی در کتابخانه عمومی ه‌کار می‌گیریم.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی خود و همکارانش برای راه اندازی یک‌باب کتابخانه عمومی در بخش پاتاوه شهرستان بویراحمد این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، «زیتب قربانی» در نشست برخی از مسوولان کهگیلویه و بویراحمد به‌همراه استاندار این استان در مسجد بخش پاتاوه بویراحمد گفت: نهاد کتابخانه‌ها فضای فیزیکی در بخش پاتاوه برای راه اندازی یکباب کتابخانه عمومی ندارد که اگر این فضا در اختیار نهاد قرار گیرد بدون شک در کمترین زمان ممکن یکباب کتابخانه عمومی در ابن بخش راه اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه کتابخانه عمومی کهگیلویه و بویراحمد دارای مشکلاتی در حوزه اعتبارات است، اظهارداشت: اگر شهردار، شورای اسلامی شهر و یا افراد حقیقی، فضای فیزیکی در اختیار نهاد کتابخانه‌ها قرار دهند آمادگی لازم برای راه اندازی کتابخانه عمومی در بخش پاتاوه وجود دارد.

سرپرست کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد افزود: اگر این فضای فیزیکی در اختیار ما قرار گیرد یک نفر را از جوانان همین بخش بطور قراردادی در کتابخانه عمومی بکار می‌گیریم.

قربانی از مسوولان حاضر در این نشست مصرانه خواست بفکر ارتقاء و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با همراهی کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد باشند.

وی اظهار امیدواری کرد با واگذاری ساختمانی در بخش پاتاوه بویراحمد شاهد راه اندازی اولین کتابخانه عمومی برای مردم این بخش باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز