خبرگزاری کار ایران

فرماندار گچساران به ایلنا خبر داد:

کمک نیروهای سپاه برای خاموش کردن آتش ارتفاعات دانشگاه آزاد گچساران

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۸۰۴

نیروهای سپاهی، نیروهای مردمی، اداره منابع طبیعی و پرسنل حوزه وزارت کشور هم اکنون برای خاموش کردن آتش ارتفاعات دانشگاه آزاد گچساران حضور فعال دارند.

فرماندار گچساران در کهگیلویه و بویراحمد از ورود نیروهای سپاه پاسداران این شهرستان برای خاموش کردن شعله های آتش ارتفاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران در روز شانزدهم خردادماه ۹۳ خبرداد.

" عبدالرحیم رحیمی " در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در گچساران گفت: نیروهای سپاهی، نیروهای مردمی، اداره منابع طبیعی و پرسنل حوزه وزارت کشور هم اکنون برای خاموش کردن آتش ارتفاعات دانشگاه آزاد گچساران حضور فعال دارند.

وی زمان آتش سوزی این ارتفاعات را از نیمه های شب گذشته اعلام کرد و اظهار داشت: با استفاده از یک فروند بالگرد، اطلاعات لازم برای خاموش کردن شعله های آتش به دست آمده است.

فرماندار گچساران در کهگیلویه و بویراحمد افزود: نیروهای فعال که هم اکنون در محل آتش سوزی ارتفاعات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان حضور دارند در سحرگاه امروز در حال خاموش کردن آتش هستند.

رحیمی، دلیل یا دلایل این آتش سوزی را نامعلوم دانست و خاطرنشان کرد: وسعت آتش سوزی در زمان خاموش شدن آتش مشخص می شود.

وی گفت: شرایط گرمای بالای ۳۰ درجه و سخت گذری شرایط خاموش کردن شعله های آتش در این ارتفاعات را به مشکلات جدی مواجه نموده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز