خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان گچساران به ایلنا خبر داد:

چهار فقره آتش سوزی در مناطق جنگلی گچساران مهار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۷۰۱

مناطق جنگلی " کوه دیل "، " میشان چمشیر "، " نارک " و " بی بی جون خنگ بنار " مناطقی بودند که امروز پانزدهم خردادماه ۹۳ آتش سوزی های آن ها مهار شد.

مدیریت فرماندار گچساران و همراهی برخی دستگاه های اجرایی و شزکت های خدماتی شهرستان، چهار فقره آتش سوزی در مناطق جنگلی این شهرستان مهار شد.

" عبدالرحیم رحیمی " فرماندار شهرستان گچساران با تقدیر از همراهی نیروهای مردمی و دستگاه های همراه در مهار کردن این آتش سوزی ها، اظهار داشت: این آتش سوزی ها بعد از هفت ساعت مهار شده است.

وی در گفت و گو با ایلنا در یاسوج گفت: مناطق جنگلی " کوه دیل "، " میشان چمشیر "، " نارک " و " بی بی جون خنگ بنار " مناطقی بودند که امروز پانزدهم خردادماه ۹۳ آتش سوزی های آن ها مهار شد.

فرماندار گچساران در کهگیلویه و بویراحمد، سخت گذر بودن مناطق، نبود جاده دسترسی و وزش بادهای شدید در ارتفاعات را از مهمترین مشکلات برای خاموش نمودن آتش در این مناطق برشمرد.

رحیمی افزود: سطح هکتار آتش سوزی ها و دلیل یا دلایل اصلی این آتش سوزی ها مشخص نیست.

به گزارش ایلنا از یاسوج، شهرستان گچساران از مناطق نفتخیز کشور و از شهرستان های گرمسیری کهگیلویه و بویراحمد محسوب می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز