خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

اشتغالزایی 175 نفر در روستای نقاره خانه کبگیان بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۷۸۵۵

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از اشتغالزایی 175 نفر در اراضی کشاورزی روستای نقاره خانه کبگیان با بهره برداری از پروژه پمپاژ آب این روستا خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " علی معتمدی پور" در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه پمپاژ آب روستای نقاره‌خانه کبگیان از توابع شهرستان بویراحمد گفت: با کلنگ زنی این پروژه و بهره برداری از آن که باعث انتقال آب به 350 هکتار اراضی کشاورزی می‌ شود، 175 فرصت شغلی در این روستا برای اهالی منطقه ایجاد خواهد شد.

وی اعتبار مورد نیاز برای بهره برداری از این پروژه آبی را 12 هزار میلیارد ریال عنوان و اظهارداشت: 300 خانوار روستای از این پروژه بهره مند می شوند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: طول خط پروژه پمپاژ آب روستای نقاره‌خانه کبگیان بیش از هزار و 500 متر و برق موردنیاز برای بهره برداری از آن نیز یک مگاوات خواهد بود.

معتمدی پور، منبع تامین آب این پروژه را رودخانه کبگیان ذکر و یادآورشد: پنج دستگاه پمپ الکتروپمپ شناور با قدرت 150 کیلووات در پروژه پمپاژ آب روستای نقاره‌خانه کبگیان فعال است.

وی، اشتغال زایی و افزایش نرخ تولید محصولات کشاورزی را از مهمترین فواید اجرای این پروژه برشمرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز