خبرگزاری کار ایران

پیش از آغاز رقابت‌های جهانی مجارستان

نناد لالوویچ مسیر جدید کشتی را تحسین کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۱۴

کمیته بین‌المللی المپیک در جلسه بوئنوس آیرس برای اینکه در این ورزش تغییر ایجاد کردیم به حفظ کشتی در المپیک رأی داد.

نناد لالوویچ رئیس جدید فیلا در صحبت‌های خود در آستانه مسابقات جهانی مسیر جدید کشتی را در ۷ماه گذشته ستودنی دانست.

به گزارش ایلنا، لالوویچ یک هفته پس جلسه کمیته بین‌المللی المپیک(IOC) مبنی بر حفظ کشتی در بازی های المپیک ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ خطاب به خبرنگاران گفت: ما در مسابقات جهانی نوجوانان و جوانان رشد ۷۱درصدی در امتیازات فنی داشته‌ایم و این یعنی راه ما خوب است اما هنوز برخی اشتباهات وجود دارد.

رئیس جدید فیلا در سخنرانی خود در مراسم افتتاحیه اظهار کرد: کمیته بین‌المللی المپیک در جلسه بوئنوس آیرس برای اینکه در این ورزش تغییر ایجاد کردیم به حفظ کشتی در المپیک رأی داد.

وی ادامه داد: ما به هدف خود رسیدیم اما تعهد بسیار بزرگی داریم. ما به حالت مشروط جهت حضور در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ انتخاب شدیم و هدف ما این است که بعنوان ورزش اصلی در این رقابت‌ها حضور داشته باشیم. بنابراین نباید از حرکت بایستیم.

وی همچنین هشدار داد: کشتی در سال ۲۰۱۷ با یک ارزیابی جدید مواجه خواهد شد.

لالویچ در پایان در جواب سوال خبرنگاران مبنی بر تغییرات جدید وضع شده در قوانین و اوزان مختلف کشتی گفت: برخی مسائل از دیدگاه کارشناسان جا مانده بود که با اضافه شدن آنها، این قوانین مطرح می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز