خبرگزاری کار ایران

دبیر فدراسیون کشتی:

امیدوارم تغییرات در کشتی در راستای جذاب‌تر شدن این رشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۳۰۹

تغییراتی در قوانین و تعداد اوزان کشتی از سوی فدراسیون بین المللی کشتی ˈ فیلا ˈ صورت گرفته و به طور آزمایشی در المپیک ۲۰۱۶ اعمال خواهد شد.

ایلنا: دبیر فدراسیون کشتی گفت: امیدوارم تغییرات در کشتی در راستای جذاب‌تر شدن این رشته ورزشی باشد.
به گزارش ایلنا حمید بنی تمیم عصر روز یکشنبه در حاشیه رقابتهای کشتی قهرمانی نوجوانان کشور در تبریز افزود: تغییراتی در قوانین و تعداد اوزان کشتی از سوی فدراسیون بین المللی کشتی ˈ فیلا ˈ صورت گرفته و به طور آزمایشی در المپیک ۲۰۱۶ اعمال خواهد شد که امیدوارم این تغییرات به جذاب‌تر شدن این رشته کمک کند.
وی گفت: البته کشتی گیرانمان را باید از هم اکنون در اوزانی که از سوی فیلا اعلام شده آماده کنیم و از مدال‌های این رشته مدال آور برای ورزش کشور بی‌بهره نمانیم.
بنی تمیم همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات نوجوانان کشور در تبریز اظهار کرد: میزبانی خوبی تاکنون شاهد بودیم و امیدواریم دیگر شهرهای کشور نیز با برگزاری این مسابقات، کشتی را در سراسر کشور پررونق کنند.
وی خاطرنشان کرد: نفرات بر‌تر این مسابقات با راهیابی به ترکیب تیم ملی و حضور در مسابقات مختلف، در بازی‌های المپیک نوجوانان حضور خواهند یافت و این امر انگیزه کشتی گیران برای حضور در این رقابت‌ها را دوچندان کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد برگزاری این مسابقات در شهرهای مختلف کشور، موجب شناسایی استعدادهای این رشته و بهره‌مندی ورزش کشور از این استعداد‌ها شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز