خبرگزاری کار ایران

همراه با المپیک نانجینگ؛

آغاز تمرین آزاد ورزشکاران تفنگ و تپانچه

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۴۱۵

تمرین آزاد ورزشکاران نوجوان تفنگ و تپانچه، از فردا آغاز می‌شود که طی آن نجمه خدمتی از کشورمان، در کنار سایر رقبای خود تمریناتش را آغاز می‌کند.

تمرین آزاد ورزشکاران رشته تفنگ و تپانچه حاضر در المپیک نوجوانان از فردا آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، تمرین آزاد ورزشکاران نوجوان تفنگ و تپانچه، از فردا آغاز می‌شود که طی آن نجمه خدمتی از کشورمان، در کنار سایر رقبای خود تمریناتش را آغاز می‌کند.

بر اساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته بین‌المللی المپیک، مسابقات تفنگ و تپانچه از هفدهم تا بیست و هفتم آگوست برگزار خواهد شد که نجمه خدمتی، تنها نماینده کشورمان در این مسابقات، نوزدهم آگوست در رشته تفنگ بادی ۱۰ متر، به مصاف حریفان خود می رود.

اما از نکات جالب توجه این مسابقات، برگزاری مسابقاتی با عنوان Mixed International Team است که در ۲ روز پایانی مسابقات تیراندازی برگزار می‌شود.

این مسابقات برای اولین بار و به شکل سمبولیک برگزار می‌شود به نحوی که نفر اول بانوان با نفر آخر آقایان هر رشته، تشکیل یک تیم داده و بدون در نظر گرفتن پرچم و فقط در قالب یک تیم، با حریفان خود رقابت می‌کنند.

دومین دوره بازی‌های المپیک نوجوانان طی روزهای بیست و پنجم مردادماه تا ششم شهریورماه در نانجینگ چین برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز