خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد ملی گندمکاران:

58 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت نشده/ روی قیمت 17 هزار تومان پافشاری می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۴۷۰

رئیس بنیاد ملی گندمکاران از عدم اجرای قیمت 17 هزار تومان تعیین شده برای گندم، توسط دولت گلایه کرد و گفت: علاوه بر این متاسفانه تا کنون 58 درصد مطالبات کشاورزان نیز پرداخت نشده است.

به گزارش ایلنا، عطاالله هاشمی افزود: خواسته و گلایه اصلی ما اولا قیمت گندم است که در این مورد بر روی قیمت 17 هزار تومان که در شورای قیمت گذاری تصویب شده پافشاری می کنیم و از این موضوع گلایه مند هستیم که چرا این قیمت مصوب توسط دولت اجرا و عملیاتی نمی شود؟!

پرداخت مطالبات کشاورزان

وی ادامه داد: نکته دوم در مورد پرداخت مطالبات گندمکاران است که 58 درصد کشاورزان مطالبات خود را دریافت نکرده اند و این مسئله می تواند در سال آینده از رغبت کشاورزان به کشت گندم کم کند.

هاشمی با بیان این مطلب گفت: از نهادهایی مانند مجلس شورای اسلامی، کمیمسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، شورای امنیت ملی و از مقام محترم ریاست جمهوری تقاضا داریم که حداکثر پیگیری ممکن در این زمینه را داشته باشند تا مطالبات کشاورزان پرداخت شود.

خرید گندم از 9/7 میلیون تن گذشت

وی با بیان اینکه خرید گندم تولیدی کشاورزان کشور از 9/7 میلیون تن گذشت و در حال ثبت رکورد 10 میلیون تن هستیم، گفت: اگر این مطالبات پرداخت نشود، باعث بی اعتمادی کشاورزان خواهد شد و امکان دارد که سال آینده میزان تولید گندم کاهش یابد.

نادیده گرفتن مصوبه شورای قیمت گذاری

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه در جلسه دوازدهم اردیبهشت ماه سال 1402 شورای قیمت گذاری که برای تعیین قیمت گندم تشکیل شد، مبلغ پیشنهادی 17 هزار تومان، 6 رای از 7 رای را کسب کرد، با کنایه گفت: اما متاسفانه صورتجلسه آن مفقود شده و مشخص نیست چه بلایی بر سر آن آمده است؟!

 

 

انتهای پیام/
حسین کاظمی, حسین کاظمی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز