خبرگزاری کار ایران

خرید و ذخیره سازی 39 هزار تُن گندم از کشاورزان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۱۶۵

استاندار سمنان گفت: بیش از ۳۹ هزار تُن گندم در سطح استان خریداری و ذخیره سازی شده است.

به گزارش ایلنا از سمنان،  سیدمحمدرضا هاشمی در جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه کالا و مایحتاج عمومی استان در استانداری گفت: استان‌ سمنان با تلاش های صورت گرفته‌ تاکنون، توانسته رتبه سوم‌ کشور را در تسهیلات پرداختی به دامداران و طیورداران در قالب دامدار‌کارت ویژه اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها در کشور به خود اختصاص داده است.

وی افزود: بیش از ۳۹ هزار تُن گندم در سطح استان خریداری و ذخیره سازی شده است.

هاشمی افزود: پرداخت مبالغ خرید گندم به کشاورزان استان در دستور کار قرار داشته و تاکنون انجام شده در ادامه نیز با جدیت ادامه خواهد داشت.

استاندار سمنان یادآور شد : مصوبات جلسات ستاد تنظیم بازار استان به صورت مستمر بررسی و میزان‌ اجرای مصوبات مورد رصد و ارزیابی قرار گیرد.

وی تاکید کرد: تامین مرغ، برنج و اقلام‌ مورد نیاز برای برگزاری برنامه های ویژه دهه ولایت و امامت و دهه اول محرم و همچنین برنامه های هیات های مذهبی در استان در دستور‌ کار قرار‌ گیرد.

استاندار سمنان اضافه کرد: نظارت بر بازار همچنان با رفتار ارشادی، ایجابی و اقناعی در دستور کار قرار دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز