خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه:

24 پروژه استانی با اعتبار 92 میلیارد ریال در حال ساخت است

asdasd
کد خبر : ۳۳۷۱۲۶

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: 24 پروژه استانی با زیربنای 25 هزار متر و با اعتبار 92 میلیارد ریال امسال در دست اجراست.

به گزارش ایلنا در کرمانشاه، عبدالله بهادری مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه درجمع مدیران شهرستان این اداره کل اظهار کرد: این اداره کل درسال‌جاری بیش از 24 پروژه استانی با زیربنایی بالغ بر 25 هزار متر مربع در دست احداث و ساخت دارد.

بهادری تاکید کرد: اعتبار این طرح‌های در حال انجام بیش از 92 میلیارد ریال است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در ادامه افزود: همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در شهرستان‌های تابعه طرح‌ها و پروژه های دیگری در دست انجام  و ساخت دارد.

بهادری بیان داشت: همچنین اداره کل راه و شهرسازی استان در شهرستان‌های پاوه، اسلام آبادغرب و کرمانشاه 3 پروژه بیمارستانی با ظرفیت 704 تخت در دست ساخت دارد.

مدیرکل راه وشهرسازی استان کرمانشاه زیربنای این 3 پروژه را 68 هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: پروژه بیمارستانی در شهرستان پاوه از پیشرفت فیزیکی 78 درصدی برخوردار است.

وی همچنین پیشرفت فیزیکی بیمارستان درحال ساخت شهرستان اسلام آباد غرب را 82 درصدعنوان کرد و گفت: پروژه بیمارستانی کرمانشاه در مرحله نهایی کردن  نقشه ها و انتخاب پیمانکار است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: درسال‌جاری اعتبار پروژه های ملی و بیمارستانی در حدود 120 میلیارد تومان است که خوشبختانه در سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه تمامی این اعتبارات به صورت کامل تخصیص یافته است.

بهادری در ادامه با اشاره به پیگیری های وزیر راه و شهرسازی در امر توسعه بازارچه های مرزی در استان کرمانشاه، گفت: 5 پروژه به مساحت 198 هکتار با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در دست اجرا است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اظهار کرد: در بحث بازارچه "شوشمی" در شهرستان پاوه باید گفت که ساخت این بازارچه از پیشرفت فیزیکی 52 درصدی برخوردار است.

وی تصریح کرد: همچنین بازارچه"شیخ صله"(ثلاث باباجانی) 20 درصد، بازارچه مرزی رسمی سومار 66 درصد، بازارچه "تیله کوه" سرپل ذهاب 18 درصد و مرز رسمی پرویز خان از پیشرفت فیزیکی 50 درصد برخوردار است.

براساس این گزارش، منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین که در زمینی به مساحت 41 هکتار و با اعتبار 52 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 32 درصد هم عملیاتی شد و در حال ساخت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز