خبرگزاری کار ایران

به منظور رفع موانع اجرایی صورت پذیرفت:

بازدید معاون وزیرراه و شهرسازی از عملیات اجرایی احداثبیمارستانهای غرب مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۳۷

بر اساس ماده ۹۶ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه کشور، وزارت راه و شهرسازی متولی طراحی و ساخت کلیه ساختمان های دولتی و عمومی است که در موافقت نامه های تعیین اعتبار نیز این اداره کل به عنوان مجری طرح های دولتی تعیین می شود

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی و عمومی به همراه مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، مدیر فنی و اجرایی این اداره کل و جمعی از مسؤلین این اداره کل از عملیات احداثبیمارستانهای غرب استان ازجمله بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرهای تنکابن و چالوس با هدف رفع موانع و اطلاع از آخرین پیشرفتهای فیزیکی پروژه های مذکور بازدید نمود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران محمد جعفر علیزاده در این بازدید ضمن اعلام رضایت از پیشرفت فیزیکی پروژه های مذکور عنوان کرد: بر اساس ماده ۹۶ قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه کشور، وزارت راه و شهرسازی متولی طراحی و ساخت کلیه ساختمان های دولتی و عمومی است که در موافقت نامه های تعیین اعتبار نیز این اداره کل به عنوان مجری طرح های دولتی تعیین می شود و بر این اساس تاکنون ۴ بیمارستان کوچک در مازندران تکمیل و تحویل شده است و در حال حاضر نیز ساخت ۶ بیمارستان بزرگ با متراژی بالغ بر ۱۲۲ هزار متر مربع در این استان در دست احداثاست.

وی در این بازدید از تخصیص ۱۱۰ درصدی اعتبار بیمارستان تنکابن خبر داد و اظهارداشت: وزارت راه و شهرسازی ضمن تأکید بر رعایت مهندسی ارزش و مهندسی مجدد به دنبال این است که با سرعت بخشی به کار و ارتقاء کیفیت پروژه ها، هزینه های غیر ضروری را کاهش دهد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمانها تصریح نمود: مهندسی ارزش باید در تمام پروژه های عمرانی و در مراحل مطالعاتی لحاظ شود تا دوباره کاری نباشد.

علیزاده ضمن ارائه راهکارهایی در جهت تسریع در روند اجرایی پروژه ها برای اتمام هر چه سریعتر قول مساعدت و هر گونه همکاری را داد.

گفتنی است بازدید از روند اجرایی احداثبیمارستان ۳۲۰ تختخوابی شهرستان ساری و ۱۶۰تختخوابی شهرستان بهشهر در دستور برنامه کاری معاون وزیر راه وشهرسازی بوده که در هفته جاری اجرایی می گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز