خبرگزاری کار ایران

در نیمه نخست امسال رخ داد؛

سرقت بیش از ۲۰۰ دریچه هدایت آب در سنندج

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۹۶

برای بازسازی و جایگزین نمودن این دریچه‌ها امسال تاکنون قریب به ۱۲ میلیون تومان هزینه صرف شده است.

ایلنا: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج از به سرقت رفتن ۲۰۰ عدد دریچه هدایت آب‌های سطحی شهرستان سنندج در نیمه نخست امسال خبر داد.
جلال اصغری در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: متأسفانه برخی افراد سودجو اقدام به سرقت دریچه‌های هدایت آب در سطح شهر کرده و با این کار در روند خدمات‌رسانی اخلال ایجاد می‌کنند.
وی با بیان اینکه ربوده شدن دریچه‌های هدایت آب‌های سطحی مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است، تصریح کرد: نیروهای خدمات شهری در یک اقدام غافلگیرانه و در هنگام بازرسی شبانه از سطح شهر شخصی که به وسیله یک دستگاه خودرو وانت بار اقدام به سرقت این دریچه‌ها می‌کرد را شناسایی کردند.
اصغری با اشاره به دستگیری این شخص از تحویل وی به مراجع قضایی به منظور صدور حکم و بررسی پرونده خبر داد.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: متأسفانه تعدادی افراد سودجو در سطح شهر اقدام به سرقت این دریچه‌ها می‌کنند که برای عابران و به‌ ویژه برای کودکان و افراد سالخورده مشکل‌ساز است.
وی با بیان اینکه قریب به ۲۰۰ عدد دریچه هدایت آب‌های سطحی در شش ماهه نخست امسال به سرقت رفته است، یادآور شد: برای بازسازی و جایگزین نمودن این دریچه‌ها امسال تاکنون قریب به ۱۲ میلیون تومان هزینه صرف شده است.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج بیان داشت: این افراد به خاطر سود ناچیز و غیرقانونی خود به صورت شبانه اقدام به سرقت این دریچه‌ها می‌کنند.
اصغری در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده این افراد نسبت به یادداشت شماره پلاک خودرو اقدام و آن را به شماره تلفن ۲۲۶۴۲۱۸ معاونت خدمات شهری شهرداری سنندج و یا با شماره تماس ۲۲۵۶۵۶۵ مرکز پیام شهرداری در هر زمان از شبانه‌روز تماس حاصل نمایند و مأموران را در جریان قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز