خبرگزاری کار ایران

شهردار سنندج خبر داد:

بهره برداری از پایانه مسافربری شمال‌غرب سنندج

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۹۳۳

ماهیانه ۱۵۶ هزار مسافر از طریق پایانه مسافربری شهر سنندج جابه جا می شوند که سهم پایانه مسافربری شمالغرب ۶۸ هزار نفر بوده و این تعداد روزانه با ۲۵۰ دستگاه خودرو سواری، مینی بوس واتوبوس در مسیرهای سنندج به بانه، سقز، مریوان، دیواندره وتکاب جایجا می شوند.

ایلنا: شهردار سنندج اظهار داشت: پایانه مسافربری شمالغرب سنندج کاملا تجهیز شده و در آینده ای نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
شهردار سنندج در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: پایانه قبلی مسافربری به دلیل ایجاد مشکلات ترافیکی وبهداشتی وهمچنین کمبود امکانات باعثبوجود آمدن مشکلات فراوانی برای شهروندان سنندجی ومسافران شده بود، بنابراین کار احداثپایانه مسافر بری شمالغرب در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
کامیاب شادمان تصریح کرد: فاز نخست پایانه مسافربری شمالغرب سنندج در زمینی به مساحت قریب ۶ هزار متر مربع وبا اعتباری ۸۰۰ میلیون تومانی سال گذشته مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی افزود: تعاونی های مسافربری به دلیل وجود برخی مشکلات در این پایانه حاضر به استفاده از آن پایانه نشده که این شهرداری اقدامات لازم را در خصوص رفع کامل مشکلات پایانه مسافر بری شمال‌غرب صورت داد.
شادمان، احداثجاده دسترسی ننله به طول ۸ متر وعرض ۱۲ متر وبا اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان برای دسترسی آسان مسافران به این پایانه را از مهم ترین اقدامات این شهرداری در جهت رفع مشکلات این پایانه عنوان کرد.
وی نصب ۵ کانکس ۱۵ متری مجهز به آب، برق وتلفن برای دفاتر تعاونی، احداثدو کانکس با ظرفیت ۸۰ نفر در قالب سالن انتظار، سرویس بهداشتی، نماز خانه، احداثسایبان با اعتبار ی بالغ بر ۸۰ میلیون تومان وبه مساحت ۴۵۲ متر مربع به ارتفاع ۷۰/۴ متر مجهز به سیستم روشنایی، احداث۴ لاین اتوبوس، مینی بوس وسواری و طراحی ۴ غرفه فروش مواد غذایی را از دیگر اقدامات این شهرداری در تجهیز پایانه مسافر بری شمالغرب برشمرد.
وی ایادآور شد: ماهیانه ۱۵۶ هزار مسافر از طریق پایانه مسافربری شهر سنندج جابه جا می شوند که سهم پایانه مسافربری شمالغرب ۶۸ هزار نفر بوده و این تعداد روزانه با ۲۵۰ دستگاه خودرو سواری، مینی بوس واتوبوس در مسیرهای سنندج به بانه، سقز، مریوان، دیواندره وتکاب جایجا می شوند.
شهردار سنندج در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری وتعامل دفاتر تعاونی بتوانیم با بهره برداری از این پایانه موجبات رفاه وآسایش مسافران وشهروندان را فراهم نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز