خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضای هیات اجرایی برگزار شد؛

جلسه توجیهی مسئولان ستاد تبلیغاتی نامزدهای مجلس در آران و بیدگل

asdasd
کد خبر : ۳۴۹۴۰۹

جلسه توجیهی با مسئولان ستاد تبلیغاتی نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس درباره حضور معاون فرماندار، بخشدار مرکزی، اعضای هیات اجرایی و نظارت شهرستان و شهرداران در محل فرمانداری آران و بیدگل تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، معاون فرماندار آران و بیدگل در این نشست با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: رعایت حق الناس، قانون مداری و صیانت از آرای مردم بسیار مهم و حائز اهمیت است.

«علی محمد یوسفیان» افزود: سخن و رفتار ما در انتخابات باید سرشار از امید باشد تا مؤلفه های همدلی و همزبانی که شعار امسال نیز هست در جامعه گسترش یافته و تقویت شود.

وی با تاکید بر اینکه کاندیداها و روسای ستادها توجه جدی به عناوین مجاز و غیرمجاز در تبلیغات داشته باشند، خاطر نشان کرد: هم رعایت قانون و هم رعایت حق الناس برای داوطلبین یک وظیفه است تا بستر مناسب ، بدون هیچگونه تبعیض بین کاندیداها فراهم شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با رعایت قانون توسط ستادهای تبلیغاتی، انتخاباتی بدون حاشیه ، با نشاط و با حضور گسترده مردم را شاهد باشیم.

معاون فرماندار با  اشاره به رعایت اخلاق در تبلیغات انتخاباتی و پرهیز از تخریب کاندیداها یادآور شد: ایجاد شور و شوق انتخاباتی با تاکید بر قانون و حفظ شخصیت کاندیداها به عنوان سرمایه اجتماعی مدنظر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز