خبرگزاری کار ایران

فردا صبح صورت می‌گیرد؛

تودیع و معارفه فرماندار و معاون دولت تدبیر و امید در شهرستان لامرد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۳۶۹

آئین تودیع و معارفه فرماندار و معاون فرمانداری دولت تدبیر و امید در شهرستان لامرد، به‌طور همزمان در روز دوشنبه(۲۴ شهریور) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و مدیرکل امنیتی و انتظامی و مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس و نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌‌شود.

آئین تودیع و معارفه فرماندار و معاون فرمانداری دولت تدبیر و امید در شهرستان لامرد، بطور همزمان در روز دوشنبه(۲۴ شهریور) با حضور معاون سیاسی، امنیتی و مدیرکل امنیتی و انتظامی و مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس و نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد و مهر، طی مراسمی تودیع «محمود صفری»، فرماندار لامرد، و «عباس رحمانی»، معاون فرمانداری لامرد، و معارفه «عبدالرضا منصوری» و «سیدمهدی احمدی‌زاده» به ترتیب به عنوان فرماندار و معاون جدید فرمانداری لامرد برگزار می‌شود.

این مراسم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و مدیرکل امنیتی و انتظامی و مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری فارس و نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی و شورای اداری و کلیه اقشار مردم برگزار می‌شود.

«عبدالرضا منصوری» ‌زادهٔ شهرستان لامرد و دانش آموخته کار‌شناسی ارشد مدیریت توسعه روستایی از دانشگاه تهران و از فعالان و مبارزان سیاسی پیش از انقلاب است و از جمله سوابق اجرایی وی به تصدی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لامرد، معاون فنی، اداری و مالی اداره کل منابع طبیعی استان فارس، کار‌شناس اداره مطبوعات سفارت جمهوری اسلامی ایران در قطر، سرپرست، رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت مجتمع طیور فارس(وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری) و نیز مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت بازرگانی جبل دماوند در کشور امارات(وابسته به صندوق بازنشستگی کشور) به عنوان آخرین سمت وی، می‌توان اشاره کرد.

رئیس اداره تربیت بدنی شهرستان لامرد، مسئول امور ورزش و تربیت بدنی اداره کل منابع طبیعی استان فارس، رییس هیئت فوتبال شهرستان لامرد، داور ملی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، مربی بین المللی فدراسیون فوتبال نیز از جمله سوابق ورزشی فرماندار جدید لامرد است.

«سید مهدی احمدی‌زاده» متولد شهرستان لامرد و طی ۲۷ سال کارمند آموزش و پرورش شهرستان عسلویه بوده است و دارای دانشنامه کار‌شناسی مدیریت است که با حضور در دوران دفاع مقدس به عنوان نیروی بسیجی و همچنین نائل شدن به افتخار جانبازی در آن دوران طلایی را داشته است.

مراسم تودیع و معارفه فرماندار و معاون وی در روز دوشنبه(۲۴شهریور) راس ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز