خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم آمل در مجلس اسلامی:

شوراها نیازمند حمایت بیشتر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۳۴

شورا و شهرداری یک تشکیلات مستقل است اما متاسفانه شورا با توجه به اختیارات محدودش نمی تواند عملکرد گستره در شهر داشته باشد.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس اسلامی با اشاره به اینکه شورا نیازمند حمایت بیشتر هستند خاطرنشان کرد: خواسته‌ها بایستی منطبق بر قوانین باشد تا بتوان برای آن ردیف بودجه در نظر گرفت.

به گزارش ایلنا، عزت ا… یوسفیان‌ملا در جمع شورانشینان شهر آمل با بیان اینکه این دوره از انتخابات دوره ترکیب شورا از چهره‌های جوان، شاداب و سریع‌العمل شکل گرفته، گفت: شورا، شورای شهرداری نیست، بلکه شورای شهر است. شورا و شهرداری یک تشکیلات مستقل است اما متاسفانه شورا با توجه به اختیارات محدودش نمی‌تواند عملکرد گستره در شهر داشته باشد.

وی با اشاره به حساسیت جایگاه شورا افزود: فرماندار اگر در شهر نباشد معاون جایگزین آن می‌شود و اگر معاون فرماندار در شهر نباشد رئیس دادگستری می‌توان جانشینش باشد ولی اگر شورا نباشد، استاندار بایستی قائم مقام آن در شهر باشد.

یوسفیان با اشاره به اینکه شورا نیازمند حمایت بیشتر است، خاطرنشان کرد: خواسته‌ها بایستی منطبق بر قوانین باشد تا بتوان برای آن ردیف بودجه در نظر گرفت.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ردیف‌هایی در بودجه وجود دارد که شورا و شهرداری می‌توانند از آن بهره‌مند شوند، گفت: اگر ردیف‌های بودجه را بدانیم، می‌توانیم مثلا در فلان بخش خدمات شهری از فلان مقدار استفاده کنیم.

یوسفیان‌ملا اضافه کرد: بحثزباله مسئله اصلی استان است و این مورد را به استاندار تاکید کردم.

وی در اشاره به مشکلات حریم شهر در تقسیمات سیاسی جدید و اضافه شدن بخش‌های جدید امامزاده عبدا… و دابو دشت و آمل سر گفت: هماهنگی لازم برای حضور معاون عمرانی، مسئولین استانی یا حتی کشوری برای حضور در جمع اعضای شورا شهر را انجام می‌دهم تا در این خصوص تصمیمات اساسی اتخاذ شود.

خسرو ابراهیم‌زاده رئیس شورای اسلامی شهرآمل در ادامه این نشست خواستار شد تا روستاهای حریم شهر از جمله بوران، شادمحل و… از بخش دشت جدا شده به بخش مرکزی اضافه شود.

وی تاکید داشت تا این نشست و تعامل و هم فکری حداقل فصلی یک بار با نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی ادامه یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز