خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان خبر داد:

آغاز عملیات اجرایی ساخت نمازخانه و سالن اجتماعات در کاشان

کد خبر : ۱۰۴۸۶۵

عملیات اجرایی ساخت نمازخانه و سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا سلام اله علیها توسط دو نفر از نیکوکاران این شهر آغاز شد.

ایلنا: مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان گفت: عملیات اجرایی ساخت نمازخانه و سالن اجتماعات دبیرستان دخترانه فاطمه زهرا سلام اله علی‌ها توسط دو نفر از نیکوکاران این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، «محمد کتابچی» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: این مجموعه فرهنگی، مذهبی در دو طبقه و در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع، با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته خواهد شد.

به گفته وی، طبقه اول این مجموعه با کاربری نمازخانه دانش آموزان، با اعتبار اولیه یک میلیارد ریال ساخته می‌شود که این مبلغ توسط جواد شعبانی تامین شده و پنجمین نمازخانه‌ای است که توسط ایشان در کاشان و آران و بیدگل ساخته می‌شود.

وی اظهار داشت: طبقه دوم این مجموعه نیز به منظور ساخت سالن اجتماعات و آمفی تئا‌تر به ظرفیت ۲۷۰ نفر توسط اصغر ریاضی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته خواهد شد.

وی اظهار داشت: فعالیت خیرین مدرسه ساز فقط در کارهای عمرانی و ساخت مدارس محدود نمی‌شود، بلکه شهروندان در هر زمینه مانند تامین تجهیزات آموزشی و مقاوم سازی مدارس، نیز می‌توانند سهیم شوند.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز کاشان گفت: کمک به امر مدرسه سازی، پایدار‌ترین و با ارزش‌ترین کار‌ها در مسیر نهادینه کردن فرهنگ باقیات صالحات در جامعه است که از سفارشات تعالیم آسمانی می‌باشد.

کتابچی افزود: به منظور ترویج فرهنگ مدرسه سازی، با هماهنگی مدیریت آموزش و پرورش کاشان، در اول مهر، زنگ مدارس این شهرستان توسط خیرین مدرسه ساز نواخته خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز