خبرگزاری کار ایران

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان:

لزوم ترویج فرهنگ بیمه در مناطق مرزی

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۵۲۸

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان با بیان اینکه در برخی از شهرستان‌های مرزی این استان رغبت کمی به بیمه اجتماعی وجود دارد، گفت: تلاش می‌کنیم فرهنگ بیمه را در این مناطق ترویج کنیم.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، جبار احمدپور گفت: صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کردستان به لحاظ شاخص‌های عملکردی یکی از صندوق‌های موفق در کشور است. تاکنون ۴۰ درصد افرادی که در فهرست جذب قرار داشته‌اند، جذب این بیمه اجتماعی شده‌اند و تلاش می‌کنیم ضریب نفوذ این بیمه را در استان افزایش دهیم.

او با بیان اینکه کردستان به لحاظ اقتصادی و فرهنگی شرایط ویژه‌ای دارد، عنوان کرد: باید بر مبنای این شرایط برنامه‌ریزی کنیم. در بیشتر مناطق استان، شهروندان به بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر رغبت دارند، اما در چند شهرستان مرزی میزان رغبت پایین است که این مساله دلایل خودش را دارد.

احمدپور تصریح کرد: سطح پایین اقتصادی یکی از دلایل اصلی عدم رغبت ساکنان شهرستان‌های مرزی به بیمه‌های اجتماعی است. علاوه بر این در این مناطق فرهنگ بیمه جا نیفتاده است. در راستای افزایش ضریب نفوذ بیمه تلاش می‌کنیم فرهنگ بیمه را در این مناطق ترویج دهیم تا همچنان به لحاظ شاخص‌های عملکردی در رتبه‌های بالای کشور قرار داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز