خبرگزاری کار ایران

مصطفی کواکبیان:

مسئولان باید تلاش کنند تا زندگی و معیشت کارگران بهبود پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۲۶۲

نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: با اشاره به سیره امام خمینی (ره) در خصوص کارگران گفت: امام راحل (ره) فرمودند، یک موی کوخ نشینان به همه وجود کاخ نشینان ارجحیت دارد. مسئولان بدانند که باید تلاش کنند تا زندگی و معیشت کارگران بهبود پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی کواکبیان (نماینده دهمین دوره مجلس شورای اسلامی) در مراسم دهه فجر در محل ورزشگاه معتمدی اظهار داشت: حدیث قدسی داریم که خداوند به پیامبر اعظم(ص) فرمودند، زمین و آسمان و افلاک را نمی‌آفریدم، اگر محمد(ص) را نمی‌آفریدم و اگر علی(ع) نبود، پیامبر(ص) را نمی‌آفریدم. اما اگر فاطمه(س) نبود، هیچ کدام از شما را نمی‌آفریدم.

وی با اشاره به سیره امام خمینی (ره) در خصوص کارگران گفت: امام راحل (ره) فرمودند، یک موی کوخ نشینان به همه وجود کاخ نشینان ارجحیت دارد. مسئولان بدانند که باید تلاش کنند تا زندگی و معیشت کارگران بهبود پیدا کند.

کواکبیان خاطرنشان کرد: زمان جنگ در کمیسیون بودجه برای افزایش قیمت سیگار مبلغی تعیین شده بود، دولت خدمت امام خمینی (ره) رسید و ایشان اعتراض کرده بود. ایشان فرمودند در این زمانه جنگ و فشار بر مردم هیچ چیزی نباید گران شود. نهایتا گفتند سیگارهای اعیانی را گران کنید.

کوابیان بیان کرد: من یک کارگر زاده هستم و این درد را به خوبی درک می‌کنم. ما در فراکسیون کارگری تلاش می‌کنیم تا حداقل معیشتی که برای شما شایسته است، محقق کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز