خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی بیمه‌شدگان سازمان تامین اجتماعی:

۴۰۰ هزار از مواهب قانون سخت و زیان‌آور استفاده کرده‌اند/ پایداری مالی مهمترین چالش صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۵۱۳

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از چالش‌های اصلی تامین‌اجتماعی بحث پایداری مالی صندوق بازنشستگی آن است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی موسوی در هم‌اندیشی اعضای کمیته‌های سخت و زیان‌آور، گفت: اگر کارگری در حوزه کارهای سخت و زیان آور وجود دارد، حق اوست که از قانون مشاغل سخت و زیان آور استفاده کند.

وی افزود: این موضوع در واقع بار مالی بسیار سنگینی را به سازمان وارد می‌کند و دولت و مجلس به این نتیجه رسیده آیند که باید با شرایط فعلی سازمان را حمایت کنند.

موسوی افزود: هدف ما از برگزاری جلسات مختلف کمیته‌های سخت و زیان‌آور جلوگیری از وارد شدن بار مالی به تامین اجتماعی است البته با رعایت حقوق کارگران.

وی ادامه داد: حدود ۴۰۰ هزار نفر تا امروز از مواهب قانون سخت و زیان‌آور استفاده کرده‌اند.

هدف دیگر از این جلسه مرور قوانین حوزه سخت و زیان‌آور و بازنگری در این حوزه با توجه به مسائل اجتماعی، اقتصادی و البته با رعایت حقوق دینی افراد است.

وی افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در این حوزه مورد تاکید مدیران ارشد سازمان است و امیدواریم در این جلسات به سمت مباحث تخصصی پیش برویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز