خبرگزاری کار ایران

تذکرات نمایندگان مجلس به وزیر ارتباطات/ به اوضاع شغلی کارگزاران مخابرات روستایی رسیدگی کنید

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۳۰۴

ظرف امروز و دیروز، نمایندگان مجلس به وزیر ارتباطات در ارتباط با وضعیت شغلی کارگزاران مخابرات روستایی تذکر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته و امروز، چند نماینده مجلس به وزیر ارتباطات در ارتباط با وضعیت نابسامان شغلی کارگزاران مخابرات روستایی تذکر دادند.

روز گذشته (25 فررودین) تذکر کتبی عین الله شریف‌پور (نماینده ماکو، چالدران، پلدشت و شوط با عنوان «تعیین تکلیف کارگزاران شرکت مخابرات» و تذکر علی محمد مرادی (نماینده قروه و دهگلان) تحت عنوان «عدم رسیدگی به مشکلات کارگزاران مخابرات روستایی» قرائت شد.

امروز (26 فروردین) نیز محمد وحدتی هلان (نماینده بستان آباد) در تذکری کتبی خطاب به وزیر ارتباطات در خصوص وضعیت کارگزاران مخابرات روستایی هشدار داد؛ در این تذکر آمده کارگزاران برای امضای قراردادهای تحمیلی تحت فشار قرار دارند و باید سریع‌تر به وضعیت آنها رسیدگی شود.

در عین حال، تعدادی از نمایندگان نیز به وزیر ارتباطات، «تذکر شفاهی» دادند و خواستار روشن شدن تکلیف کارگزاران مخابرات روستایی شدند.

مناقشه اصلی بر سر قراردادهایی‌ست که پس از صدور رای «کارگر دائم شدن کارگزاران» توسط دیوان عدالت، برای امضای کارگزاران مخابرات روستایی تنظیم شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز