خبرگزاری کار ایران

در حاشیه کنفرانس I.L.O اتفاق افتاد:

دیدار وزیر کار ایران با مدیرکل سازمان جهانی کار

asdasd
کد خبر : ۳۷۸۴۲۲

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به منظور شرکت در یکصد و پنجمین کنفرانس بین المللی کار به ژنو سفر کرده است با آقای گای رایدر مدیر کل سازمان بین المللی کار دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی با اشاره به جایگاه سازمان بین المللی کار و توقع جامعه کارگری و کارفرمایی از این سازمان از آقای گای رایدر بدلیل تلاش هایشان در ارتقای این فعالیتها قدردانی کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به شرایط منطقه ای و فعالیتهای مخرب جنگ طلبان که باعث بیکاری و بی خانمانی جمع زیادی از افراد این منطقه شده است از سازمان بین المللی کار خواستار توجه به آلام و شرایط منطقه ای شدند.

ربیعی علاوه بر این از سازمان  بین المللی کار درخواست کرد تا با توجه به تعامل خوبی که در دو سال گذشته بین جمهوری اسلامی ایران و  این سازمان بوجود آمده است سطح همکاریهای فنی خود با ایران را افزایش دهد .

در ادامه ربیعی به اقدامات انجام شده در جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت : ما در ایران کارهای بسیاری انجام دادیم که قابل قیاس با سایر کشورها نیست . به نحوی که در هیچ دوره ای تا این اندازه روابط کارگر و کارفرما به هم نزدیک نبوده است .  بنابراین از سازمان انتظار داریم تا با کمکهای فنی خود ما را در این راه کمک نماید.

گای رایدر مدیر کل سازمان بین المیللی کار نیز در این دیدار با تشکر از فعالیتهای صورت گرفته در دو سال اخیر خواستار ارتقای همکاریهای سازمان با ایران به صورت عملی شد و بر دریافت نتایج عملی در این همکاریها تاکید کرد .

وی به این نکته اشاره کرد و گفت: نمی خواهیم روابط فقط محدود به روابط دیپلماتیک باشد. بلکه  خواستار همکاری عملیاتی با ایران هستیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز