خبرگزاری کار ایران

سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت هفته کارگر ۱۴۰۳ برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۲۴۰

سومین جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت هفته کارگر سال ۱۴۰۳راس ساعت ۹صبح امروز (دوشنبه ۲۷فروردین ماه) در محل سالن اجتماعات روز نامه کار وکارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه امروز که سومین جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر محسوب می‌شود، نمایندگان تشکل‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با برگزاری مراسم‌های هفته کارگر سال ۱۴۰۳حضور داشتند.

موضوع اصلی این جلسه با توجه به مشخص شدن برنامه‌های اصلی وجانبی به عناوین برنامه‌های هفته کارگر اختصاص داشت. در جلسه بعدی ستاد مرکزی بزرگداشت هفته کارگر قرار است حاضران بیشتر به عناوین برنامه‌های اصلی هفته کارگر بپردازند.

این نشست به ریاست علیرضا محجوب (دبیرکل خانه کارگر) و با حضور نمایندگانی از وزارت کار، خانه کارگر، صدا وسیما و جمعی دیگر از فعالان کارگری برگزار شد.

در ادامه این نشست نماینده هر یک از نهادها و ارگان‌های عضو ستاد به تشریح برنامه‌ها و پیشنهادات خود در راستای گرامیداشت هفته کارگر پرداختند و مقرر شد جمع‌بندی چگونگی اجرای برنامه‌ها وعناوین آن‌ها در جلسه بعدی ستاد که باز هم از سوی خانه کارگر برگزار خواهد شد، صورت گیرد.

برگزاری مراسم هفته کارگر اقدامی است که در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز متداول بوده است و تشکیلات مرکزی خانه کارگر به عنوان متولی این ستاد، هر ساله از سازمان‌های مرتبط برای شرکت در جلسات ستاد بزرگداشت هفته کارگر دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز