خبرگزاری کار ایران

اعتراض پرستاران شیرازی: جناب رئیس، فقط ۸۰ نفر معترضند؟!

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۱۳۱

شماری از پرستاران شیرازی به اظهارات رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در روزهای اخیر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز مدعی شد «از ۱۱ هزار پرستار استان فارس فقط ۸۰ نفر معترض هستند».

یکی از پرستاران شیرازی که به همراه برخی همکارانش در هفته‌های پایانی سال گذشته بارها به نشانه اعتراض مقابل دانشگاه علوم پزشکی شیراز تجمع کرده؛ در تماس با ایلنا گفت: آقای رئیس دانشگاه، مگر جمعیت سنگین معترضان را ندیدید؟! مگر از پیام‌ها و کامنت‌های پرستاران که به شما و روابط عمومی دانشگاه ارسال می‌شود بی‌خبرید؟! این نوع اظهارنظر کردن واقعاً عجیب و تاسف‌بار است.

این پرستار افزود: همه‌ی پرستاران شیراز معترض‌اند، به بی‌عدالتی، به کارانه‌های ناچیز، به تعرفه‌گذاری قلابی و به اضافه‌کار اجباری اعتراض دارند و تا اوضاع تغییر نکند، معترض و مطالبه‌گر می‌مانند.

این پرستار که بعد از یک شیفت کاری طولانی با ما تماس گرفته و از شرایط به شدت ناراضی‌ست؛ گفت: باید از ایشان پرسید این اعداد را واقعاً از کجا می‌آورید؛ چرا به جای شنیدن صدای برحق پرستاران، گوش‌هایتان را گرفته‌اید و فرافکنی می‌کنید؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • ناشناس

    خدا لعنتشون کنه دیگه
    راهی به جایی نمی‌بربم
    پول مهاجرت کردنم نداریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز