خبرگزاری کار ایران

انتظار برای دریافت سبد کالای نوروزی، بن ماه رمضان و عید فطر ازسوی کارگران راه آهن اراک

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۱۰۱

کارگران پیمانکاری ابنیه فنی راه‌آهن اراک در انتظار دریافت سبد کالای نوروزی، بن ماه مبارک رمضان و عید فطر خود هستند.

شماری از کارگران پیمانکاری راه آهن اراک در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: با توجه به اوضاع نامناسب اقتصادی، کارگران خطوط ابنیه فنی راه آهن اراک که تحت مسئولیت یک شرکت پیمانکار مشغول کارند، از مدیریت انتظار می‌رفت سبد کالای نوروزی و بن ماه مبارک رمضان آنان را قبل فرارسیدن این ایام اختصاص می‌داد.

آن‌ها با بیان اینکه با گذشت ۱۹ روز از شروع سال جدید و ۲۷ روز از ماه مبارک رمضان، خبری از اختصاص سبد کالای نوروزی و ماه مبارک رمضان نیست، در ادامه گفتند: بدون شک مدیریت راه آهن می‌داند که کارگران پیمانکاری بویژه کارگران خطوط ابنیه فنی با دستمزد فعلی قادر به تهیه مواد غذایی مخصوصا در ماه رمضان نیستند بنابراین از مدیریت راه آهن و کارفرمای شرکت پیمانکاری انتظار داشتیم با تهیه اقلام مناسب و اهدای آن به کارگران سفره آنان را رنگین می‌کردند.

این کارگران مدعی شدند؛ با توجه به پیش رو بودن عید فطر، برخی همکاران هنوز حقوق اسفند ماه خود را دریافت نکرده‌اند و برخی دیگر کامل دریافت نکرده‌اند. همچنین پرداخت حق بیمه کارگران با مشکل روبرو شده و کارگران از دریافت خدمات درمانی تامین اجتماعی محروم شده‌اند.

طبق اظهارات این کارگران؛ چند سالی است که برخی شرکتهای پیمانکاری راه آهن از تخصیص سبد کالای ویژه نوروزی و ماه مبارک رمضان خوداری می‌کنند اما در شرایطی که کارگران شرایط معیشتی خوبی ندارند، انتظار داشتند همانند همکاران خود در سایر نواحی ریلی قبل از فرا رسیدن این ایام بن ماه رمضان و سبد کالای نوروزی خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز