خبرگزاری کار ایران

استمداد کارگران شهرداری ایرانشهر از قوه قضائیه برای وصول مطالبات معوقه

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۴۶۶

کارگران شهرداری ایرانشهر خواستار توجه جدی مسئولان قضایی استان به مشکل۶ ماه معوقات مزدی و ۱۶ سال عیدی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان که در بخش‌های خدمات، فضای سبز، عمران، آتش نشانی، نقلیه و سد معبر مشغول کارند؛ تا ۶ماه معوقات مزدی طلبکارند به همین دلیل از مسئولان قضایی استان درخواست کردند پیگیر دریافت حداقل بخشی از مطالبات عقب‌افتاده آن‌ها باشند.

یکی از این کارگران گفت: حدود ۴۰۰ کارگر شاغل در شهرداری ایرانشهر هستیم که با ۶ ماه حقوق معوقه از پیگیری مسئولان مستقر در ایرانشهر قطع امید کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه مسئولان شهری توجهی به مطالباتمان نمی‌کنند بنابراین از نهاد قضایی درخواست داریم چاره‌ای برای وصول مطالبات کارگران بیندیشد، افزود: جدا از حقوق، حدود ۱۶ سال است که از شروع به کار ما در شهرداری می‌گذرد اما هنوز عیدی و پاداشی دریافت نکرده‌ایم.

این کارگر خطاب به مسئولان قوه قضائیه گفت: چرا شهرداری منابع مالی که هر ساله از دولت برای پرداخت عیدی به کارگران دریافت می‌کند را بابت مخارج دیگر هزینه می‌کند.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های زیادی برای وصول مطالبات عقب افتاده خود از مسئولان دولتی انجام داده‌ایم اما نتیجه‌ای دربرنداشته، در پایان گفت: بی‌توجهی به کارگران در شهرداری ایرانشهر باعث لطمه زدن به زندگی آنان شده است که باید جلوی این نابسامانی را گرفت هرچند ما کارگران فقط امیدمان به قوه قضائیه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز