خبرگزاری کار ایران

آموزش مربیان فنی بنگلادش با کمکِ کره، اتحادیه اروپا و ILO

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۸۲۲۵

برنامه آموزش مهارت به مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای بنگلادش در ۶ سطح آموزشی مبتنی بر «طرح شایستگی و ارزیابی» (CBT) مورد اقبال مقامات روابط کار کشور بنگلادش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا به نقل از سازمان جهانی کار، موسسه همکاری‌های فنی و حرفه‌ای کره - بنگلادش به‌عنوان یک موسسه بین‌المللی مشترک میان کره جنوبی و بنگلادش، موافقت‌نامه همکاری در جهت تامین مالی آموزش‌های ۲۱گانه CBT تخصصی در بنگلادش با کمک اتحادیه اروپا امضا کردند. 

برنامه آموزش مهارت به مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای بنگلادش در ۶ سطح آموزشی مبتنی بر «طرح شایستگی و ارزیابی» (CBT) بسیار مورد اقبال مقامات روابط کار کشور بنگلادش قرار گرفته است. 

این دوره برای مدیران و مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور بنگلادش با حمایت و آموزش مربیان کره جنوبی برگزار می‌شود و منابع مالی اجرای آن با کمک دولت بنگلادش و اتحادیه اروپا پرداخت شده است. 

شروع این طرح قبلا به طور آزمایشی از پایان سال ۲۰۲۳ میلادی بوده که مورد استقبال مهارت‌جویان جنوب شرقی آسیا قرار داشته است. 

گونجان دالاکوتی، رئیس برنامه در دفتر ILO (سازمان جهانی کار) در بنگلادش، در نشست امضای موافقت‌نامه همکاری سه جانبه میان کره، بنگلادش و اتحادیه اروپا، بر اهمیت آموزش سطح CBT تاکید کرد. 

وی با ارائه یک تاریخچه از همکاری مهارتی سازمان جهانی کار با بنگلادش از سال ۲۰۰۷ از طریق پروژه اصلاح آموزش فنی و حرفه‌ای، بر موضوع تعهد این سازمان در حمایت از ارتقای بهره وری نیروی کار بنگلادش پافشاری کرد. 

دالاکوتی همچنین بر اهمیت سرمایه‌گذاری و تخصیص بودجه برای توسعه توان مربیان فنی و حرفه‌ای تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز