خبرگزاری کار ایران

رئیس فراکسیون کارگری مجلس در صحن علنی:

مجلس و دولت به فکر معیشت کارکنان نیروی انتظامی باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۶۹۵

بابایی کارنامی گفت: ان‌شاء الله مجلس و دولت به فکر معیشت پرسنل نیروی انتظامی باشند.

به گزارش ایلنا، علی بابایی کارنامی (رئیس فراکسیون کارگری مجلس) در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه شانزدهم مهر) مجلس در تذکر آیین‌نامه‌ای گفت: هفته نیروی انتظامی را به غیورمردان نیروی انتظامی کشور تبریک می‌گویم. ان‌شاء الله مجلس و دولت به فکر معیشت پرسنل نیروی انتظامی باشند.

وی با اشاره به بند یازدهم ماده بیست و دو در قانون آیین‌نامه داخلی مجلس درباره کیان مجلس گفت: مباحث مهمی  در برنامه هفتم توسعه به تشخیص روسای جلسه به کمیسیون تلفیق ارجاع می‌شود. اگر قرار است در کمیسیون آقای عزیزی و همکاران، فقط رأی خود را اعمال کنند این ارجاع دادن فقط وقت مجلس را می‌گیرد.

بابائی کارنامی با اشاره به اینکه در مباحث ارجاعی کمیسیون باید نظر و پیشنهادات نمایندگان نیز مورد بررسی قرار گیرد، تصریح کرد: چنین فضایی اصلاً وجود ندارد که این موضوع به نفع مردم و نمایندگان نیست. اگر قرار است ارجاع موضوعات به کمیسیون صرفاً رفع تکلیف باشد بهتر است وقت مجلس گرفته نشود و در صحن علنی موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

 مجتبی ذوالنوری از اعضای هیات رئیسه مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: اینکه پس از ارجاع موضوعی به کمیسیون فرصتی برای ارائه پیشنهاد از سوی نمایندگان فراهم شود پیش‌بینی نشده اما همه نمایندگان می‌توانند در کمیسیون حاضر شوند و اگر نظری دارند فی‌المجلس بیان کنند که رئیس نیز می‌تواند پیشنهاد را  به رأی بگذارد. چه در گذشته  و چه در حال  حاضر منعی برای حضور نمایندگان در جلسه کمیسیون وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز