خبرگزاری کار ایران

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

از ظرفیت حوزه علمیه برای تبلیغ صندوق بیمه اجتماعی استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۱۱۷۹

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه رحیم اهرمی (مدیر صندوق استان قم) با مدیر حوزه‌های علمیه خواهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا عسگریان (معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی) با حضور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با مجتبی فاضل (مدیر حوزه‌های علمیه خواهران) دیدار و گفتگو کرد. 

عسگریان با تأکید بر استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه خواهران کشور و مبلغین این حوزه برای اطلاع‌رسانی مزایای صندوق بیمه اجتماعی به جامعه هدف صندوق، اظهار داشت: برای همکاری این دو نهاد امتیاز یک کارگزاری ملی به حوزه خواهران از طرف صندوق واگذار شود. 

مجتبی فاضل با اشاره به فعالیت ۵۰۰ واحد آموزشی زیر مجموعه حوزه‌های علمیه خواهران در نقاط مختلف کشور گفت: طرح امین را با مشارکت آموزش و پرورش دنبال می‌کنیم تا ۲۵ هزار نفر از خواهران مبلغ به تبلیغ آموزه‌های دینی و تبیین دستاوردهای نظام بپردازند. 

وی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران خود را ملزم می‌دانند که از عملکرد موفق نظام دفاع و به جهاد تبیین بپردازد، گفت: این مجموعه آمادگی خود را برای معرفی و توسعه فعالیت‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر اعلام می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز