خبرگزاری کار ایران

بخشی از مطالبات کارکنان شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۹۵۷

به دنبال انتشار اخبار معوقات مزدی کارکنان شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این دانشگاه از پرداخت مطالبات برخی کارکنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمشید زهی اعلام کرد: مابه التفاوت حقوق فروردین و حقوق تیرماه به حساب پرسنل شرکتی دانشگاه واریز شد و با هماهنگی‌های صورت گرفته، حقوق مرداد ماه پرسنل شرکتی طی روزهای آتی پرداخت می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با بیان اینکه بی‌تردید تمام تلاش مجموعه مدیران دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر عمل به تعهدات مالی به ویژه در قبال پرسنل دانشگاه است، در تشریح مطالبات کارکنان شرکتی افزود: متاسفانه حجم بدهی‌ها و پاره‌ای از مشکلات پیش بینی نشده در فرایند برگزاری مناقصه تعیین پیمانکار شرکت، سبب بروز تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل شریف و توانمند شرکتی دانشگاه گردید که با تاکید مدیریت دانشگاه و پیگیری‌های صورت گرفته علیرغم مشکلات موجود صبح امروز بخش اعظمی از مطالبات آنان پرداخت شدو با پرداخت حقوق مرداد ماه طی روزهای آتی عملا معوقات باقیمانده حقوق پرسنل به صفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکلات در حال مرتفع شدن است، گفت: تحقق انضباط مالی و عدالت در پرداخت از مهمترین اهداف ما در زمینه مالی می‌باشد که با وجود تمامی مشکلات و حجم بدهی‌ها این مسئله در حال ساماندهی بوده و امیدواریم دیگر شاهد بروز مجدد چنین مشکلاتی نباشیم.

در عین حال برخی منابع کارگری در این دانشگاه اعلام کردند که مطالبات کارکنان شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر فقط شامل مابه التفاوت حقوق باقیمانده فروردین وتیر ماه کارکنان نبوده بلکه مطالبات دیگری همانند سه ماه حقوق معوقه، ۱۲ ماه‌کارانه وسه ماه اضافه‌کاری است. کارکنان طرح ۸۹ روزه ۶ ماه حقوق عقب مانده و پزشکان نیز یک سال‌کارانه عقب مانده و۳ماه اضافه کار طلبکارند. همچنین پرداخت ۲۱ماه‌کارانه روستایی بهورزان به تاخیر افتاده که هنوز اعمال نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز