خبرگزاری کار ایران

پاسخ شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا به یک خبر/ شفافیت کاملِ عملکرد مالی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۵۴۶

شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا در ارتباط با یک خبر مندرج در ایلنا توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، در متن توضیحات آمده است:

خواهشمند است پیرو انتشار خبر تجمع سهامداران این شرکت به شماره کد خبر ۱۳۹۱۱۱۱ مورخ ۴/۶/۱۴۰۲ نسبت به درج دفاعیات ذیل الذکر در تارنمای آن خبرگزاری (جهت روشنگری و جلوگیری از ملتهب کردن و مسموم‌سازی فضای فکری مرتبطین خصوصا قریب به ۲۵۰۰۰ نفر از سهامداران معزز به دنبال نیات مذموم عده‌ای بسیار اندک با تجمعی هدایت شده و ۳۰ نفره) اقدام لازم معمول گردد.

۱- بعد از ۱۵ سال برای اولین بار با تلاش شبانه‌روزی هیئت مدیره و پرسنل محترم شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا تمامی موانع ورود به بازار سرمایه مرتفع گردید و شرکت درحال طی مراحل اداری جهت ورود به بازار سرمایه می‌باشد.

۲- تقسیم بالاترین سود در ۱۵سال گذشته به سهامداران محترم.

۳- وصول تمامی معوقات سهم کارمند و کارفرما تماما در این دوره انجام گردید.

۴- افزایش سرمایه‌ای که جهت ورود به بازار سرمایه ناگزیر به انجام آن بودیم با حمایتهای مدیریت محترم ارشد گروه خودروسازی سایپا از محل وام بانک قرض الحسنه مهر ایران تامین گردید.

۵- تمامی خدماتی که طی سالهای گذشته در شرکتهای گروه سایپا از شرکتهای زیر مجموعه سمیکو خارج شده بود، تماما طی یک سال اخیر با دستور مدیریت محترم ارشد گروه بر اساس معیار کیفیت، قیمت و تحویل به موقع، به شرکت سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا واگذار و تمامی شرکتهای گروه موظف به استفاده از خدمات شرکتهای زیر مجموعه سمیکو گردیدند.

۶- همواره تیم هیات مدیره محترم فعلی با افتخار نسبت به عملکرد خود که منتج به خدمات بی‌سابقه خود طی ۱۵ سال گذشته گردیده است شعار شفافیت داده و به آن (از طریق جلسات متعدد با سهامداران و نمایندگان محترم ایشان و انتشار خرید و فروش ماهانه و همینطور صورتهای مالی شرکت در تارنمای شرکت گروه سرمایه‌گذاری کارکنان سایپا به آدرس www. semico. ir، و از طریق سایت کدال)، عمل نموده‌اند.

۷_ طی حسابرسی‌های صورت پذیرفته در دوره‌های مدیریتی هیئت مدیره فعلی تمامی اظهارنظرهای صورت پذیرفته در خصوص صورتهای مالی این شرکت مطلوب بوده است که خود نشان از شفافیت کامل عملکرد مالی شرکت دارد.

۸_ در مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ۲۷/۰۴/۱۴۰۲ که نماینده سهامدارن حقیقی نیز به عنوان عضو ناظر هیئت رئیسه مجمع حضور داشتند، تمامی صورتهای مالی تائید و تصویب گردیده که نشانگر اهداف ناثواب ۳۰ نفره تجمع مذکور و مشوش ساختن اذهان نزدیک به ۲۵۰۰۰ هزار نفر سهامداران جهت تامین مقاصد و منافع احتمالی شخصی یا افراد احتمالی ذینفع پشت پرده می‌باشد.

۹_ چگونه می‌شود سهامداران محترم از عملکرد مالی ۱۵ سال گذشته بی‌اطلاع باشند در حالیکه سالانه با حضور ایشان صورتهای مالی در مجامع مربوطه تائید و تصویب و اطلاع‌رسانی شده است.

۱۰_ در نهایت صداقت و احترام، سوال این مجموعه از همه سهامداران عزیز این است که در زمانی که آرزوی دیرینه سهامداران محترم یعنی تغییر شخصیت حقوقی شرکت از سهامی خاص به عام و ورود به بازار سرمایه مهیا گشته و مهمتر از آن درج در بازار اصلی بورس که مطالبه جدی همه سهامداران محترم بوده و مورد موافقت اولیه قرار گرفته است _ وصول تمامی مطالبات معوق ازگروه سایپا _ تسویه بدهی سنواتی شرکت به سایپا پس از ۷ سال _ افزایش سرمایه شرکت _ تبدیل حداکثری مطالبات سهامداران _ رفع تمامی ۶ بند ورود به بازار سرمایه _ تقسیم سود حداکثری _ افزایش ۳۱۴ درصدی سود خالص شرکت در دوره مشابه و سایر اقدامات بی‌نظیر دیگر در شرکت، دلیل تجمعات چند نفره اخیر برخی از افراد منفعت طلب و هدایت شده احتمالی از طرف افرادی که شاید منافع خود را در خطر دیده‌اند چه می‌تواند باشد؟

آیا مطالبه ۳۰ نفره‌ عدم تغییر شخصیت حقوقی شرکت و عدم ورود به بازار اصلی بورس و عدم توزیع سود حداکثری، مطالبه نزدیک به ۲۵۰۰۰ نفر سهامدار می‌باشد؟

مجموعه مدیریتی این شرکت ضمن رد اساس سوالات مطرح شده در خبر مذکور اعلام می‌دارد با تمامی توان و تلاش خود در حال اقدام جهادی جهت اعتلای شرکت و حفظ و ارتقاء دارایی سهامداران محترم می‌باشد و با اقدامات عده‌ای خاص و اندک بیش از پیش و مصمم‌تر از قبل به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز