خبرگزاری کار ایران

با همکاری اتاق تعاون کارگران سایپا صاحب مسکن می‌شوند/ امیدواری نسبت به ساخت ۱۰۰ هزار واحد در جوار شهرک‌های صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۸۸۵

رئیس اتاق تعاون ایران در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با شرکت خودروسازی سایپا، ساخت واحد مسکونی برای کارگران را هدیه بخش تعاون به سربازان عرصه تولید توصیف کرد و گفت: تامین واحدهای مسکونی برای واحدهای صنعتی از ماموریت‌های اتاق تعاون ایران بوده و آماده بودن زیرساخت‌ها برای اجرا از ویژگی‌های این طرح است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق تعاون ایران، امروز طی مراسمی تفاهم نامه همکاری اتاق تعاون ایران و شرکت خودروسازی سایپا با هدف ساخت واحدهای مسکونی برای کارگران شاغل، با حضور عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، سلیمانی مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا، مطیع جهانی عضو هیات رئیسه و معاون پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات، گوهری سرپرست امور کمیسیون‌ها به امضا رسید. 

بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران در این مراسم با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت بیان داشت: شعار اصلی کشور در حوزه اقتصاد حمایت از تولید بوده است و نامگذاری امسال نیز متناسب با حمایت از تولید انجام شده است و ما هم به عنوان یکی از دستگاه‌های متولی بخشی از اقتصاد کشور معتقدیم راه نجات اقتصاد کشور در حمایت از تولید است. 

وی با اشاره به اهمیت مسکن در سبد کارگران ادامه داد: دفتر اقتصادی مقام معظم رهبری سال گذشته ماموریتی به اتاق تعاون ایران برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در جوار شهرک‌های صنعتی داده بود و در ۱۴ استان کشور مراکز تجمع و شهرک‌های صنعتی شناسایی شده‌اند و امیدواریم که بعد از انتخابات این پروژه کلید بخورد. 

رئیس اتاق تعاون ایران در ادامه به تامین مسکونی برای واحدهای صنعتی نظیر سایپا پرداخت و بیان داشت: با آماده‌سازی زیرساخت‌ها و پیگیری‌های اتاق تعاون ایران و مجموعه خودروسازی سایپا نیز به امضای این تفاهم نامه منجر شده است. 

وی خاطرنشان کرد: این تحفه‌ای از بخش تعاون برای سربازان عرصه تولید است با هدف کمک به معیشت کارگران که نقش عمده و مهمی در عرصه تولید دارند. 

سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این مراسم گفت: وظیفه ما این است که به کارگران به عنوان اقشار کم درآمد جامعه خدمت‌رسانی کنیم و اولویت اول تامین مسکن کارگری است. 

وی ابراز امیدواری کرد: ساخت مسکن کارگری به زودی عملیاتی شده و فتح بابی برای آینده گروه سایپا شود. 

گفتنی است، تفاهم نامه همکاری اتاق تعاون ایران و شرکت خودروسازی سایپا با هدف ساخت واحدهای مسکونی برای کارگران شاغل امروز در مجموعه خودروسازی سایپا به امضا رسید. 

موضوع این تفاهم نامه عبارت است از برنامه ریزی، تدوین و ارائه سیاست‌های اجرایی و عملیاتی به منظور بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌ها و امکانات و توانمندی‌های موجود طرفین تفاهم نامه جهت ساماندهی و ساخت واحد مسکونی برای کارگران شاغل. 

خاطر نشان می‌شود، امروز رئیس اتاق تعاون ایران و هیات همراه از خط تولید گروه خودروهای تیبا و شاهین بازدید کرد همچنین رئیس اتاق تعاون ایران و هیات همراه به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت بر مزار شهید گمنام واقع در مجموعه حضور یافتند و با غبارروبی از قبر این شهید گمنام با آرمان‌های مقدس شهدا تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز