خبرگزاری کار ایران

بالاترین امتیازِ وزارت کار به صندوق بازنشستگی کشوری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۲۲۳۰

غلامرضایی گفت: رتبه صندوق بازنشستگی کشوری در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز نسبت به سال ۱۴۰۰، یک پله ارتقاء پیدا کرده است.

به گزارش ایلنا، صندوق بازنشستگی کشوری با کسب بالاترین امتیاز در مجموع شاخص های اختصاصی و عمومی برای نخستین بار حائز رتبه اول در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد.

وحید غلامرضایی (مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری) با اعلام این خبر گفت: در هجدهمین جشنواره شهید رجایی بر اساس ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی سال ۱۴۰۱، صندوق بازنشستگی کشوری با کسب بیشترین امتیاز، بالاتر از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه های تابعه آن از جمله سازمان تامین اجتماعی، سازمان بهزیستی و سامان فنی و حرفه ای قرار گرفت.

غلامرضایی افزود: ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در جشنواره شهید رجایی مطابق روند هر سال از ابتدای سال جاری با صدور بخشنامه از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و بر اساس فرایند خودارزیابی آغاز و پس از چند مرحله ارزیابی از سوی سازمان اداری و استخدامی و سایر نهادهای ارزیاب، نتایج نهایی اعلام می شود.

وی تصریح کرد: براساس گزارش منتشر شده در سامانه دولت سنج به نشانی https://dolatsanj.aro.gov.ir/#/subset/417، صندوق بازنشستگی کشوری برای نخستین بار موفق به کسب رتبه اول در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شامل ستاد وزارتخانه و دستگاه های تابعه آن شده است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و تعالی سازمانی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین یادآور شد: بر اساس گزارش منتشر شده، امتیاز صندوق نسبت به سال ۱۴۰۰ در شاخص های اختصاصی ۴.۶ درصد، در شاخص های عمومی ۵.۹ درصد و در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی ۵.۳ درصد رشد داشته است.

به گفته وی، رتبه صندوق بازنشستگی کشوری در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز نسبت به سال ۱۴۰۰، یک پله ارتقاء پیدا کرده است.

وی در پایان با قدردانی از مدیرعامل و معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به طور قطع این موفقیت حاصل برنامه‌­ریزی دقیق، همراه با تلاش و همت مضاعف مدیران و کارکنان صندوق به ویژه حوزه مدیریت عملکرد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز