خبرگزاری کار ایران

تجمع کارگزاران مخابرات روستایی در چند استان/ از تبعیض خسته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۶۷۶۷

کارگزاران مخابرات روستایی در چند استان تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز ( بیست و دوم مرداد)، کارگزاران مخابرات روستایی در استان‌های خوزستان، لرستان و خراسان رضوی مقابل استانداری تجمع کردند.

نمایندگان کارگزاران می‌گویند: کارگزاران مخابرات روستایی طبق «ماده ۸۳ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مورخ ۱۳۹۳/۱۲/۰۴، بخشنامه شماره ۱۴۱۷۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۰۸/۰۱ وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و رأی شماره ۹۷۰۹۹۷۰۹۰۶۰۱۰۱۱۳ مورخ ۱۳۹۷/۰۵/۲۰هیأت تخصصی دیوان عدالت اداری» دارای قرارداد دائم شده و به استخدام شرکت مخابرات ایران درآمده‌اند ولی با این حال هنوز از تبعیضات در خصوص حقوق و مزایا رنج می‌برند.

آن‌ها مطالبات خود را اینگونه بیان کردند: رفع تبعیض در نظام پرداخت حقوق بین کارکنان شهری و روستایی؛ اصلاح تاریخ شمولیت پایه سنوات و طرح طبقه‌بندی کارگزاران از زمان خصوصی‌سازی شرکت مخابرات ایران طبق رای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری؛  نظم بخشی به مسئله پرداخت حقوق درآخر هر ماه؛ رفع مشکلات بیمه تکمیلی و در نهایت برابری در شرایط و مزایای شغلی.

کارگزاران از استانداران درخواست دارند به مساله ورود کرده و در جهت رفع تبعیض اقدام کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز