خبرگزاری کار ایران

تاخیر در پرداخت حقوق کارگزاران مخابرات روستایی در برخی استان‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۶۶۸

نماینده جامعه کارگزاران مخابرات روستایی از تاخیر در پرداخت حقوق تیرماه انتقاد کرد.

جمال ملا (نماینده جامعه کارگزاران مخابرات روستایی کشور) در تماس با خبرنگار ایلنا، از تاخیر در پرداخت حقوق تیرماه انتقاد کرد.

به گفته‌ی ملا، هنوز حقوق تیرماهِ کارگزاران مخابرات روستایی در برخی استان‌های کشور پرداخت نشده است.

او اضافه کرد: به نظر می‌رسد شرکت مخابرات ایران رویه‌ی تاخیر در پرداخت حقوق پرسنل خود را تبدیل به عادتی نامتعارف کرده که متأسفانه نمی‌خواهد آنرا ترک‌ کند! مدت زمانی‌ست که این شرکت به بهانه عدم توانایی در تأمین نقدینگی جهت پرداخت حقوق به این عادت روی آورده و از تکرار آن ابایی ندارد.

ملا تاکید کرد: مادامی که شرکت مخابرات نمی‌خواهد این رویه را ترک کند بهتر است که طی اعلامی رسمی در رسانه‌ها عنوان نماید «ضمن عذرخواهی از کارکنان شرکت از این به بعد پرداخت حقوق کارکنان شرکت مخابرات ایران از روزهای پایانی هر ماه به اواسط ماه تغییر پیدا خواهد کرد» و به این تعهد نیز کاملاً پایبند باشد تا اینکه کارکنان مخابرات، اقتصاد و معیشت خانواده‌‌های خود را بر اساس آن تنظیم، برنامه‌ریزی و مدیریت نمایند هرچند که قاعدتاً بهترین و منطقی‌ترین راهکار، همان پرداخت حقوق در آخر هر ماه و نظم بخشیدن به آن است.

به گفته وی، کارگزاران مخابرات روستایی به دلیل حداقل‌بگیری و مشکلات معیشتی بیشتر از دیگران از این رویه‌ی تاخیری آسیب می‌بینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز